de Wit Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zal mij benieuwen hoe je de loudlink bevalt. Ik
> twijfel nog steeds omdat ik via de FM-zender in
> mijn mobiel MP3's afspeel via het ICS ... Als de
> geluidskwaliteit net zo goed is als de
> cd-wisselaar dan wil ik er ook wel een

.
Ok het past niet meer bij dit topic (waarvoor excuus), maar uit beleefdheid reageer ik toch even

. Heb dit weekend de Loudlink ingebouwd.
Wat het inbouwen betreft: kinderspel

. Bij mijn Lybra SW enkel de twee schroeven van het afdekpaneel van de navi en cd-speler losdraaien, vervolgens zie je onmiddellijk de juiste kabels liggen. Heb dan een gat (ca. 1,5cm) geboord in de achterzijde van het opbergvakje voor CD's, de 3 aansluitingen hierdoor gewurmd, twee stripjes klittenband onderaan de loudlink et voilà: mooi weggewerkt, zonder beschadiging prijkt boven de navi-unit een niet-losliggende 8-giga harde schijf X(.
Wat de bediening betreft: van zodra het contact werd aangezet las de loudlink de geheugenkaart, zelfde als de CD-speler. Selecteren van een volgende track gaat gewoon via de bediening aan het stuur, zonder haperen en even vlug (vlugger?) als met de CD-wisselaar. Geluidskwaliteit lijkt mij even goed te zijn, behalve dan dat je de vervelende doorslaande CD's niet meer hebt. En dan is er uiteraard nog het voordeel van de opslagcapaciteit

.
Enige nadeel is dat het scherm van het ICS de titel van de gespeelde mp3's niet weergeeft, maar goed, dat weegt mijns inziens niet op tegen de voordelen. Er is natuurlijk ook de kostprijs...
Wat mij betreft een echte aanrader dus.
On topic: de gescheurde slang van de turbo was zonder enige twijfel de oorzaak van de beroerde prestaties, nu rijdt de auto weer naar behoren: vlot, veilig en met oh zo veel comfort B)