Dat is niet mijn probleem >:D< . Ik heb hem tot 4 maal toe gevraagd of hij zeker wist dat de offerte klopte. Ik heb hem zelfs de motorcode nog doorgegeven en het kenteken, 2 manieren om de juiste gegevens van de dame boven water te krijgen.
Gisteren nog gevraagd of de offerte nog van kracht is, hij hield vol dat hij het voor dat geld nog steeds klaarkrijgt.
Ook met 1 van zijn monteurs gesproken (die de klus zou gaan doen en erachter kwam dat de verkeerde onderdelen klaarlagen), die jongen had een Fiat Punto Abarth gehad " met hetzelfde blok" :S .
Ik begin steeds meer een gevoel van onbehagen te krijgen ::o
@ Martin : Dank je wel , ik wist dat dat van die 60.000 inderdaad de lezing vanuit de werkplaatsen is, mijn " normale" garage heeft een ex-Alfa monteur rondlopen die steeds met onze dame aan de knutsel is geweest tot dusver.
Kosten vervangen distributie bij 2.0 benzine (2002)
Re: Kosten vervangen distributie bij 1,9JTD (2001)
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
-
1.6 16 V zou ik ook echt maar bij 60.000 km doen.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
nou dat gaat lekker
Beste 2.0 rijders , volgens mijn Fiat garage is er een verschil in riemen . In den beginne ( 2000 ) hadden ze 162 tanden en stond de spanner bij een nog lage km stand al halverwege . Latere motoren waaronder de Fiat Stilo hebben een riem met 1 tandje minder 161 ( geloof ik ) . Deze riem zou dus ook volgens de Stilo interval van 80.000 km mee moeten kunnen .
Groet Gerben .
Groet Gerben .
Ik heb 670€ betaald voor groot onderhoud: alle filters, olie, remblokken vooraan, distririem, multiriem en 3 spanrollen. Er was nog geen 3 uur werk aan voor alles.
-
@demeerdg:
Dat is een zeer aantrekkelijke prijs, zeker gezien war er allemaal voor die prijs gedaan is.
Mogen wij ook weten welke dealer/garage dat voor jou heeft uitgevoerd ?
Dank.
Dat is een zeer aantrekkelijke prijs, zeker gezien war er allemaal voor die prijs gedaan is.
Mogen wij ook weten welke dealer/garage dat voor jou heeft uitgevoerd ?
Dank.
-
Ik heb gisteren mijn dame opgehaald
Grote beurt incl int filter. incl distrutieriem en multiriem"en" spanrollen waterpomp €522
Deze garage ligt in het midden van Limburg en rekent een laag uurtarief.
Dus bij werkzaamheden waar veel uren in gaan zitten is ie zeker interessant.
Grote beurt incl int filter. incl distrutieriem en multiriem"en" spanrollen waterpomp €522
Deze garage ligt in het midden van Limburg en rekent een laag uurtarief.
Dus bij werkzaamheden waar veel uren in gaan zitten is ie zeker interessant.
Zuideramstel Schreef:
-------------------------------------------------------
> @demeerdg:
> Dat is een zeer aantrekkelijke prijs, zeker gezien
> war er allemaal voor die prijs gedaan is.
> Mogen wij ook weten welke dealer/garage dat voor
> jou heeft uitgevoerd ?
> Dank.
Het is garage Rabijns in Beringen. ( Belgisch Limburg) Dit is een officiële Lancia dealer.
-------------------------------------------------------
> @demeerdg:
> Dat is een zeer aantrekkelijke prijs, zeker gezien
> war er allemaal voor die prijs gedaan is.
> Mogen wij ook weten welke dealer/garage dat voor
> jou heeft uitgevoerd ?
> Dank.
Het is garage Rabijns in Beringen. ( Belgisch Limburg) Dit is een officiële Lancia dealer.
Heb gisteren de auto terug gekregen van de garage en de blauwe dame heeft 's ochtend geen ochtendhumeur meer.. als in, het loopt allemaal weer wat soepeler, minder rauw en optrekken gaat nu ook weer vloeiender (hadden eerst een dipje bij 3500 toeren) ...
Totale kosten inclusief 6 liter koelvloeistof en half litertje olie 622 euro ...
Oude riem zag er na 90.000 (!) km nog zo goed uit dat de garage in kwestie zich afvroeg "waarom we hem nu al lieten vervangen".. Ik denk dat ik liever het advies van Martin volg
Wel even een teleurstelling, ze zijn zo ruig aan het roppen en scheuren geweest dat de wielkast (kunststof) ingescheurd is. Verder zijn de schroeven waarmee de bumper aan de wielkast zit vertrokken.
Totale kosten inclusief 6 liter koelvloeistof en half litertje olie 622 euro ...
Oude riem zag er na 90.000 (!) km nog zo goed uit dat de garage in kwestie zich afvroeg "waarom we hem nu al lieten vervangen".. Ik denk dat ik liever het advies van Martin volg

Wel even een teleurstelling, ze zijn zo ruig aan het roppen en scheuren geweest dat de wielkast (kunststof) ingescheurd is. Verder zijn de schroeven waarmee de bumper aan de wielkast zit vertrokken.
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum