Ik wilde maar ff zeggen dat ik het (ondanks de misschien wat matige opkomst....) een leuke en ook weer leerzame ervaring vond! Verder wilde ik Ronald (en Cenai) bedanken voor het regelen ervan. Ik hoop dat we dit soort dingen vaker kunnen organiseren! (Misschien met puzzeltocht o.i.d.)
Trouwens wel leuk toen we door Helmond reden op de terugweg: Vooraan het stoplicht naast een zwaar verbouwde BMW Coupé uit '97 met Schnitzer emblemen erop. Het ging wel erg gelijk op zeg
 Al was ik wel een klein beetje sneller....haha, met 3 mensen in de auto en hij in z'n eentje
 Al was ik wel een klein beetje sneller....haha, met 3 mensen in de auto en hij in z'n eentje  Schijnbaar keek de bestuurder niet zo vrolijk. Aangezien ikzelf te geconcentreerd bezig was met schakelen enzo heb ik dit zelf niet gezien
 Schijnbaar keek de bestuurder niet zo vrolijk. Aangezien ikzelf te geconcentreerd bezig was met schakelen enzo heb ik dit zelf niet gezien  Dat ding maakte trouwens nogal een kabaal. Jammer is dat ik niet precies weet wat voor iets het was.....In ieder geval geen M3 en ook geen 325i, aangezien deze maar tot '95 is gemaakt....Misschien een 323i of een 328i?
 Dat ding maakte trouwens nogal een kabaal. Jammer is dat ik niet precies weet wat voor iets het was.....In ieder geval geen M3 en ook geen 325i, aangezien deze maar tot '95 is gemaakt....Misschien een 323i of een 328i?Ach ja.....mijn weekend was iig goed!