Meeting-kje....

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Frank

Meeting-kje....

Unread post by Frank »

Dag mensen!

Ik wilde maar ff zeggen dat ik het (ondanks de misschien wat matige opkomst....) een leuke en ook weer leerzame ervaring vond! Verder wilde ik Ronald (en Cenai) bedanken voor het regelen ervan. Ik hoop dat we dit soort dingen vaker kunnen organiseren! (Misschien met puzzeltocht o.i.d.)

Trouwens wel leuk toen we door Helmond reden op de terugweg: Vooraan het stoplicht naast een zwaar verbouwde BMW Coupé uit '97 met Schnitzer emblemen erop. Het ging wel erg gelijk op zeg ;) Al was ik wel een klein beetje sneller....haha, met 3 mensen in de auto en hij in z'n eentje :D Schijnbaar keek de bestuurder niet zo vrolijk. Aangezien ikzelf te geconcentreerd bezig was met schakelen enzo heb ik dit zelf niet gezien :) Dat ding maakte trouwens nogal een kabaal. Jammer is dat ik niet precies weet wat voor iets het was.....In ieder geval geen M3 en ook geen 325i, aangezien deze maar tot '95 is gemaakt....Misschien een 323i of een 328i?

Ach ja.....mijn weekend was iig goed!
Rudy

Re: Meeting-kje....

Unread post by Rudy »

Ben het met Frank eens het was een mooie dag alleen weinig thema,s. Hier zal hoop ik verandering in komen.
Ik ben intussen al aan het puzzelen met de schema,s.
Rudy
Ronald

Unread post by Ronald »

Wij vonden het ook een geslaagde dag ondanks de matige opkomst, het was ten slotte de eerste keer dat we zoiets organiseerden. Ik hoop dat het bewijs geleverd is dat er wél genoeg animo voor is, ondanks de grote afstand voor sommige, en dat we de volgende keer met een parkeerterrein vol staan!!
Het is jammer dat de 8.32 Heren het een beetje af hebben laten weten, de volgende keer beter...

We hebben een mailtje ontvangen van een "verdwaalde" Themarijder die ons jammer genoeg niet heeft kunnen vinden, en daarom ook niet met z'n zwarte V6 LS op de foto kan staan.

Jammer maar er is iets fout gegaan met het cameraatje, er stonden maar 3 foto's op! Maar de meeste foto's heeft Cenai met het gewone toestel gemaakt dus die volgen nog op het forum, zodra ze zijn afgedrukt...

Image

Image

Image
Frank

Unread post by Frank »

Hierbij de foto's die wij hebben gemaakt.....Hmmm, misschien de volgende keer wat meer close-ups van interieurs enzo. (en mijn nu-nog-blauwere motorblok!) Ik moet zeggen Harry....ik ben jaloers op jouw interieur, hoor! (Jij had toch die LX met de 8.32 klokkenwinkel + lederen afwerking?....)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Ronald

Unread post by Ronald »

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Binnenkort mét mistlampen...

Image

Image

Image

Image

Image

Image
De 3 wijzen uit het oosten, maar dan in 1 persoon... Rudy wordt onze vraagbaak!!

Image
Let speciaal even op die knappe boy die de auto staat te wassen!!!
Rudy

Unread post by Rudy »

Ik zal mijn auto ook een keer brengen ?
De thema mensen die ik gesproken heb en je raad het nooit die hebben geen internet, dus ik zal die mensen maar op de hoogt houden. Dat zijn op de voplgende meeting al weer 3 thema,s extra.

Rudy
mac turbo

Unread post by mac turbo »

Hee Ronald,

mooie foto's, jammer dat de opkomst niet helemaal top was.

Next time I'll be there!

Groetjes

Machel
Maarten-Jan Evers

Unread post by Maarten-Jan Evers »

Ronald,

Die SW, is dat toevallig een Turbo 16V die je uit Arnhem gehaald hebt? Zo ja, dan heb ik er ook wel eens in gestuurd. Ik ken de verkoper!
Ronald

Unread post by Ronald »

Yep dat is hem! We hebben hem origineel gekocht, en zelf verlaagd en andere wielen enzo gemonteerd. Wij vonden het een mooi origineel ding, alleen jammer dat er wat aan de achterspatborden gerommeld is. Zoveel keus is er nu ook weer niet, zeker als je een turbo of V6 SW wil. Standaard open dakje zónder roest, beige Alcantara, eigenlijk precies wat we wilden!

Ik zal eens een paar foto's naar Gijs mailen...
Rudy

Unread post by Rudy »

Ja, ja
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”