airbag lampje

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
fhvl

Re: airbag lampje

Unread post by fhvl »

\En hoe weet je dat het die Airbag is, de computer geeft aan dat het een storing aan de passagierszijde betreft!
M.J. Evers

Unread post by M.J. Evers »

@Pieter
Ik heb geen last van paddestoelen gelukkig. Het lijkt erop dat jij aandelen Beuk hebt. Slechte tijden hoor, voor aandeelhouders....

Niks tegen Martin, ik heb al eens in zijn Thesis mogen rijden, maar het is wel verstandig de oorzaak van de storing te verhelpen. Of je dat nu zelf doet of laat doen maakt toch niet uit voor dit principe?
Corrado-Ex-Roma

Unread post by Corrado-Ex-Roma »

Dat had niemand nog gezegd duss!! Maar de stuur-airbag aansluiting is een regelmatig voorkomend euvel: omdat aan die gele stekker een spiraalkabel zit rond het stuur die dus bij elke stuurbeweging mee in- of uit elkaar wordt gedraaid. Na veel km (en dus veel draaien) kijg je daarin gewoon een kabelbreuk. Vandaar mijn reaktie. Als het de passagiers airbag is zou ik toch ook beginnen met alle stekkers en kabels te controleren, zie de Hongaarse site voor het manual, daar kun je vinden waar eea. zit.
M.J. Evers

Unread post by M.J. Evers »

Precies! Resetten kan iedereen. Met een asperientje is de griep ook niet over.
GammaKappa

Unread post by GammaKappa »

vorige week de daad bij het woord gevoerd en met m'n grijze Kappa naar Eemnes gereden. Het klopte helemaal, Beuk Eemnes: erg aardige en professionele mensen, mooi en schoon bedrijf, helemaal het goede gevoel. Het lampje is nu een dag of tien uit... blijft vast zo. Ik ken Martin niet, maar denk dat hij me heeft geholpen, had het in vijf minuten voor elkaar. Top!
martin

Unread post by martin »

Bijna goed ! Het was Willem en ik ( Martin ) was ff een Kappa aan het laten uitlijnen. Veel plezier met de K zonder lampje!
Pieter

Unread post by Pieter »

Ik, de andere Pieter, ben het hier helemaal mee eens.

Bij mij precies zo gegaan, en die koffie is er echt super. Ik zou bijna willen dat mn airbaglampje weer gaat branden :-)
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”