Extraordinair

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Huib

Re: Very Extraordinair (of toeval bestaat niet)

Unread post by Huib »

Als je een Giulia voorbij zou willen rijden op de rechte stukken snelweg en daarvoor als wapen een Fulvia kiest heeft dat naar mijn idee een hoog SM gehalte.

Als je daarentegen en wedstrijd zou doen van Amsterdam naar Gibraltar zonder een meter snelweg te rijden, komt de Fulvia zeker een dag eerder aan. In de winter zelfs 2 dagen als de Giulia uberhaupt al aan komt.
Bart

Re: Very Extraordinair (of toeval bestaat niet)

Unread post by Bart »

Ik ging 55 km te hard. Er is geen foto, maar (en ik heb alleen maar heel voorzichtig durven informeren) deze melding schijnt genoeg te zijn om het te laten voorkomen, met risico op inleveren rijbewijs. Aan de code op de brief kon je herleiden hoe de overtreding geconstateerd was. Het was ook niet een agent in burger, maar een agent in een burgerauto, nu ik er nog eens over nadenk. Ik probeer de hele affaire uit mijn geheugen te wissen. Bovendien was ik toendertijd erg druk met een heel andere rechtzaak waar ik mijn handen al aan vol had. Ik heb de schikking dus maar geaccepteerd.

Maar inderdaad, de alfa was sneller... (bij de schipholtunnel heb ik hem laten gaan, te laat)
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”