Ben twee weekjes op vakantie geweest en heb de fulvia 1,3 S 2e serie even naar de stalling gebracht zodat hij/zij niet onnodig in de regen stond.... Ben als dank verrast met een niet meer functionerende toeter...., ik hoor en voel wel een relais klikken onder de motorkap in het rechtervoorspatbord. Hierop zitten vier draden en deze zijn allemaal even los gehaald zodat ik zeker weet dat het contact wel gemaakt wordt.
Is dit een standaard relais dat iedere Brezan (of iets dergelijks) op voorraad heeft??. Tevens op welke van de 4 draden moet stroom staan en wat is de massadraad?
Dank en groet Vincent
relais toeter heeft kuren (denk ik...)
Re: relais toeter heeft kuren (denk ik...)
Vincent, ik heb juist een Toeter die "OverEnthousiast" is, bij een beetje bocht of een draai aan mijn stuur geeft hij spontaan zijn "HONK" "HONK". Heeft al weer tot leuk situaties gelijd en een boze fietser die vondt dat hij niks verkeerd deed. Was trouwens ook de enige fietser in een straal van 3 km....
Re: relais toeter heeft kuren (denk ik...)
Probleem al gevonden, de massa van de toeters was niet goed genoeg. Eeven goed de aansluiting schoonmaken en daarna kan ik weer de fieters schrik aanjagen.
Gr. Vincent
Gr. Vincent