Bij mij iets vergelijkbaars, ik reed "maar" 120 en op de rechterrijbaan maar je wordt er niet blij van als bij die snelheid ineens je motor stilvalt!! Gelukkig kon ik 'm ook naar de vluchtstrook laten uitrollen...
Als je de symptomen hebt zoals Remon dan kan je inderdaad maar beter meteen naar de dealer rijden en de boel laten checken.
Wie herkent dit probleem?
Re: Wie herkent dit probleem?
De kapotte sensor is wel uit te lezen: mijn motor deed het vandaag gewoon maar de storing van afgelopen vrijdag werd direct uitgelezen, de sensor is inderdaad kapot. Had je garage wel de originele uitleesapparatuur?
Nee het betreft een universele garage en ze hebben de sensor enkel an de strobe gehangen. Daar hebben ze dus niets op gezien.
Maar tot op heden is de Lybra niet meer uitgevallen.
Maar tot op heden is de Lybra niet meer uitgevallen.
Het is de toerentalsensor!
Ik had het probleem juist toen we op de autoslaaptrein in Frankrijk wilden rijden voor de terugreis. Veel mazzel gehad. We hebben hem er toen moeten opduwen. In Nederland aangekomen deed hij het weer.
groeten,
Leonard
Ik had het probleem juist toen we op de autoslaaptrein in Frankrijk wilden rijden voor de terugreis. Veel mazzel gehad. We hebben hem er toen moeten opduwen. In Nederland aangekomen deed hij het weer.
groeten,
Leonard
Ik heb hetzelfde gehad met mijn 156 2.4 jtd was ook de BDP sensor.
Nou het was inderdaad de BDP-sensor. Tot op heden geen probleem meer gekend (3000km).
Dank voor alle info en bevestiging!
Dank voor alle info en bevestiging!
niet aan twijfelen -> toerentalsensor (ook gekend als bdp-sensor)