Bandenkeus!

Discussie en vraagbaak over Lybra
Frans

Re: Bandenkeus!

Unread post by Frans »

De Turanza maakt nieuw iets meer geluid dan bijv een Michelin, maar naar mate vele andere merken verslijten beginnen deze banden weer ook meer lawaai te maken, terwijl dat bij de Bridgestones hetzelfde blijft.
Ik denk dat gemiddeld dan de Turanza een stuk stiller is. De Good Years heb ik voordat ze versleten waren er maar afgegooid, ik werd er gek van hoeveel lawaai en gebonk dat ze op het laatst maakten.
Atse

Re: Bandenkeus! / 4 seasons banden

Unread post by Atse »

Heeft er iemand ervaring met de 4 seizoenen banden, bv van Vredestein?
Giancarlo

Turanza

Unread post by Giancarlo »

Mensen, kijk naar de testen; Turanza is de band die u moet hebben. Wij rijden er al lange tijd mee, ook mijn oom die Lybra rijdt is nu om en hij kan niet geloven dat het zo veel verschil maakt.

-Ongelofelijk stil
-Super grip
-Super weggedrag
-Gaat gewoon lang mee
Nico

Re: Turanza

Unread post by Nico »

Hallo Giancarlo, welke maat Turanza's heb je er dan onder zitten ?

mvrgr. Nico
Giancarlo

Re: Turanza

Unread post by Giancarlo »

Ik heb ze onder de kappa, ik geloof 215, en mn oom heeft de normale voorgeschreven bandenmaat. Als je een bredere band eromheen kunt leggen zou ik dat wel doen, de auto ligt dan nog vaster op de weg
Nico

Re: Bandenkeus!

Unread post by Nico »

Iedereen nog bedankt voor de reacties.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor Michelin Pilot Primacy in de maat 195/65/15 91V.
Het is echt een comfort-band, niet geschikt voor sportieve rijders maar ze bevallen mij
uitstekend.
Heel soepel, stil en fijn sturend.Ze kosten mij € 412,- all-in en dat lijkt mij een goeie investering !!

Gr. Nico
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”