tijd

Discussie en vraagbaak over Lybra
joop

tijd

Unread post by joop »

Weet iemand hoe ik de tijd goed kan zetten in mijn lybra. Deze loopt namelijk 15 minuten achter.Ik kan hem ook niet instellen op rds wat volgens mij de tijd dan via de radio gelijk zet.
Marc

Re: tijd

Unread post by Marc »

Op je ICS zit de knop "set up". Daarna met de draaiknop draaien totdat "set time"verkleurd.Dan de draaiknop indrukken en de tijd kan je verstellen. Als de uren goed staan draaiknop weer indrukken en verdraaien totdat de minuten verkleuren. Weer indrukken en verdraaien totdat de minuten ook goed staan.
Wederom draaiknop indrukken en dan draaien totdat return verkleurd en weer indrukken.
Dan is je klok ingesteld.

mvg. Marc
Lancia

Unread post by Lancia »

Beste Joop,

volgens het originele boekje moet je de volgende handelingen plegen:

onder het beeldscherm vindt je de toets EXP
deze toets dient voor het instellen van diverse radiofuncties waaronder RDS CLOCK SYS
met deze functie kun je de RDS-clock synchronisatie van de klok in-/uitschakelen.

ga als volgt te werk:

EXP toets indrukken
hierna verschijnt een scherm met mogelijke instellingen.
voor het activeren van de gewenste instelling moet je met de pijltjes toetsen het gewenste scherm kiezen.
Als het goed is verschijnt er dan op het scherm:
RDS CLOCK SYNC met optie 4 OFF en 5 ON
gebruik hiervoor de toetsen genummerd met 4 of 5 ( in jouw geval 5)

je kunt eventueel met de pijltjes toetsen even door de andere schermen scrollen. Misschien kun je dan gelijk de andere functies instellen.
met EXP indrukken verlaat je het scherm weer en is de instelling als het goed is geactiveerd.

viva lancia
Lancia

p.s. mocht je er niet uitkomen laat het dan even weten. De handleiding kan uitkomst bieden
joop

Unread post by joop »

Ik heb op mijn ics geen knop exp zitten
Onder het beeldscherm staan alleen de knoppen Main,Tel,Audio,Navi en Trip.
Bij Trip zou je de tijd kunnen instellen maar Settings en RDS time kan ik niet beinvloeden.
Ehrenhard

Unread post by Ehrenhard »

Via knopje trip ga je naar settings en daarna date/time.
Hier kun je de tijd instellen.
Succes
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”