Door deze topic te starten leg ik mezelf natuurlijk de verplichting op om ook gestage vordering te bekomen ;
edoch : direct de druk lossen door te verklaren dat het in intentie een 3-jaren-project wordt.

3 jaren ?! is inderdaad lang ; maar naast de natuurlijke prioritaire tijdopslokkers gezin-familie-werk zal de Lancia nog m'n auto-hobby-tijd moeten delen met het rijdende houden van de 'actieve' oldtimers, het afwerken van een mini-project ( te zien hoe je dit 'mini' bekijkt) en -toch ook belangrijk- het rijden zelf, zowel met echtgenote in onze landelijke omgeving als bij navigatie- en regularity-ritten.
het is de bedoeling om maandelijks een 'stand van zaken' door te geven.
Hoe ik bij de Lancia Fulvia terecht gekomen ben vertel ik nog wel eens, het wordt tijd om het concreet over deze Fulvia te hebben.
Het aangekochte project is een koppel-verkoop van een bordeaux S2 ( chassisnr 630 16294 26 ) van 1971 en een blauwe S3 1300 Rallye chassisnr 818630 055341.
Omdat de auto's via iemand uit Nederland komen ben ik zeer benieuwd of iemand op het forum er iets van weet, of er juist met een grote boog om is gelopen, ..
alle info is welgekomen.
MAAND 0 ( nog 36 te gaan)
hierbij enkele foto's van bij de advertentie, en ééntje van de donorwagen toegekomen in onze garage.
De bedoeling is om eerst de donorwagen te ontmantelen, en dan binnen enkele maanden ruimte te hebben voor de blauwe S3 die (op 't eerste zicht) een goede carrosserie lijkt te hebben.
a rivederci, Geert