advies aankoop fulvia.

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Huib
Site Admin

Re: advies aankoop fulvia.

Unread post by Huib »

Stond die rode er eerst ook al bij? Ik zie hem nu pas.

Moeilijk te zeggen. Velgen en banden zijn totaal fout en levensgevaarlijk als je hem dagelijks rijdt. Tenminste voor mij en ik ben maar een gewone slechte chauffeur.

Ik word altijd achterdochtig als ik zulke wielen zie. De vorige eigenaar is dan meer met zijn ego bezig geweest dan met de auto. Verder niks mis mee maar jij bent misschien op zoek naar een Fulvia.

Je kunt altijd contact opnemen. Tuurlijk. Van 9 uur tot 22 uur, 7 dagen in de week.
Koos

Unread post by Koos »

veel geld ,ze durven tegenwoordig wel te vragen ,
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Nou Koos,
De tijd van goedkope Fulvias lijkt stilaan over.

Aan de potentiële Fulviarijder:
Een speciale auto zoals een Fulvia willen kopen, betekent vooral: je inwerken in de materie.
Een bezoek aan Huib kan je heel wat slimmer maken.
Het forum eens helemaal doorspitten levert ook veel info op.

Eenmaal een beetje biijgebeend qua kennis, dan wordt het 'gaan kijken' naar potentiële kandidaten.
Niet meteen kopen, maar eerst gaan zien en proefrijden. En kijken naar de zwakke punten* van de wagens.

*: iedere Fulvist weet dat er geen zwakke punten zijn ;)
Peter Coolsma

Unread post by Peter Coolsma »

Koos Schreef:
-------------------------------------------------------
> veel geld ,ze durven tegenwoordig wel te vragen ,

Gelukkig maar. Ik denk -noodgedwongen- wel 's over afscheid nemen van Emeralda, en van mij mag de markt nog best aantrekken! Kijk 's wat een Bertone'tje 1300 al doet. 17-18 mille is niks meer, tot 23 voor topstaat. En die dingen rijden voor geen meter. B)
Bart Verbeek

Unread post by Bart Verbeek »

Peter

Doe niets waar je later (ongetwijfeld) spijt van zou krijgen.

Ik heb ooit ook op het punt gestaan de Zag te laten gaan en nu onlangs weer met de Mondial, omdat het wat donker werd op de bankrekening. Maar dan steek ik liever nog even een tandje bij en ontzeg ik me ff andere dingen zodat ik toch door de woelige tijden heen kom.

Misschien liggen dan m'n prioriteiten niet waar een ander ze zou leggen, maar het is mijn leven en mijn leven zijn m'n wagens....

Dus als je ooit beslist de knoop te hakken, slaap er nog een keertje over! Je leeft maar 1 keer en er zijn geen 2 Emeralda's.
flavia1800

Unread post by flavia1800 »

Deze wagen heeft ooit bij ons in het dorp te koop gestaan, Ben toen gaan kijken en bijna gekocht, maar met de (toen nog kleine) kinderen in gedachte vond ik hem te klein en ben dan uiteindelijk overstag gegaan voor een Flavia in wrakstaat. De auto zag er toen ook ok uit maar dan wel aan 1/3 !! van de gevraagde prijs nu.. Of hoe mooie Italiaanse schones hun prijs hebben vandaag.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”