Bose systeem

Discussie en vraagbaak over Lybra
hanzie68

Re: Bose systeem

Unread post by hanzie68 »

Ik heb de luidsprekers in de voorportieren uitgewisseld door die van het originele bose systeem. Ik moet toegeven dat dit al een wereld van verschil is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je de radio erin gekregen hebt. De ics is volgens mij geen 2x din. En de afwerking zou volgens mij ook niet helemaal passen. Heb je misschien wat foto's die je kunt posten? Ik denk dat dit voor de andere leden ook interessant kan zijn. De dames komen inmiddels al aardig op leeftijd. Dus een ics bemachtigen wordt ook steeds moeilijker.
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
Copper007

Unread post by Copper007 »

Goede morgen!

In feite is het wel een 2 din, echter met een uitloopje naar voren. Ik zal vandaag of morgen een "how - to" proberen te maken, met foto's... is misschien wat sprekender... wel eerst even werken, want de dame moet ook onderhouden worden, nietwaar (tu)

Grtz

Krid
hanzie68

Unread post by hanzie68 »

Uiteraard moet er eerst wat verdient worden. De dames worden steeds duurder naarmate ze ouder worden B) Ik ben in ieder geval benieuwd naar de foto's, en de how to.

Groetjes, Hans
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
Copper007

Unread post by Copper007 »

Is eigenlijk vrij simpel hoor.... ICS eruit, de 2 ISO blokken werken al. Achterop de ICS zit ook een gele mini-iso met 1 draad. Dit is de remote voor de Bose amp. Sluit deze aan op je antenne powerdraad (meestal blauw) en presto!

De bak (slede) waar de ICS uitkomt is iets groter dan dubbeldin. Ik heb het originele inbouwraam om de Pioneer gelaten en past als een handschoen.

Vervolgens van dun plastic de zijkantjes en onderkant op vullen. Ik heb eerst een mal van karton (schoenendoos) gemaakt.....

In de bezel (sierrand halfrond) met een dremel 4 mm weg gehaald ivm passen van sierrand. Zie je verder niks van.

Ga proberen met gsm wel foto's te maken, maar heb het wat druk gehad.... probeer ik zaterdag te doen!!!!

Grtz!!!
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”