Als ik rij in de Kappa 2,4 jtd hoor ik het achter brommen. je hoort als je bocht ingaat ook remblok tegen remschijf piepen.
Ik denk dat lager van het wiel vervangen moet worden.
Auto staat in zuid europa dus moet het zelf opknappen.
Als ik nieuw lager koop zit hij al in een soort bus.
Kan ik lager nu zelf vervangen door eea te demonteren en oude lager te vervangen door nieuwe of heb ik alsnog een pers nodig??
Dank en
Groet
Yur
Vervangen achterwiel lager
Re: Vervangen achterwiel lager
complet stuk tuynder.nl Mister auto.nl
- Attachments
-
- naamloos.png (31.58 KiB) Viewed 617 times
-
Er is verschil tussen de lagers van eerste en tweede serie.
Een echt snelle auto valt stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
heb nog achte wiel lager liggen van een kappa 1995 zoals op de afbeelding van aldo
klopt en daar is ook weer verschil in. ik heb behuizing/lagers liggen van een Kappa 4drs uit 1999 en die lijken meer op de van een Thema uit 1992.
De abs sensoren hebben dan ook niet de stekkers op de behuizing van het lager.
De abs sensoren hebben dan ook niet de stekkers op de behuizing van het lager.
De lagers zijn nieuw erg duur. Bij het demonteren blijft heel vaak de binnencup op de naaf zitten en krijg je er alleen af door te verwarmen of heel voorzichtig door te slijpen.
Ik heb nu 4 Kappa's in bezit gehad en bij alle 4 is het rechterachter wiellager defect geweest, bij de SW ook het RV lager.
Ik heb nog een nieuw wiellager liggen voor een type 1. voor 85,- mag je hem hebben...
Ik heb nu 4 Kappa's in bezit gehad en bij alle 4 is het rechterachter wiellager defect geweest, bij de SW ook het RV lager.
Ik heb nog een nieuw wiellager liggen voor een type 1. voor 85,- mag je hem hebben...
- Attachments
-
- 20140516_212439_resized.jpg (150.45 KiB) Viewed 617 times