Diva onder controle?

Discussie en vraagbaak over Thesis
Rino

Re: Diva onder controle?

Unread post by Rino »

Volgens mij vergeet je nog iets. Als je gelijk hebt, als je ook nog gelijk krijgt en als je daarom dan van Lancia toch beleverd wordt dan stel ik me de vraag tegen welke prijs ze dat zullen doen. Het wordt vast geen nieuwjaarsgeschenk.
karel

Unread post by karel »

Ja, je hebt gelijk. Ze zullen je vast wel terugpakken.

Ze moeten daarbij afwegen wat het voor hun reputatie betekent.
Een thermostaat van 1000 euro haalt de krant wel denk ik
Rino

Unread post by Rino »

Mijn ervaring is dat er bij de Lancia-jongens zich niemand iets aantrekt van de reputatie als het over de zorgen bij een Thesis moet gaan.
Veldhuijzen38

Unread post by Veldhuijzen38 »

Ik ben bang dat Lancia op dit moment overal een beetje lak aan heeft, gezien het feit dat een rebadge Chrysler het predikaat Lancia dezer dagen mag ontvangen. Het zal financieel geen vetpot zijn daar in Italië, ze zitten mijn inziens een beetje met de handen in het haar. Zich druk maken om de reputatie geloof ik niet dat ze dat doen

Ik denk dat het over een niet al te lange periode, verleden tijd is voor het merk. Helaas zal dan de reputatie van een niet al te betrouwbare auto blijven staan, de meeste mensen zien de enorme vooruitstrevend en technische hoogstandjes dan over het hoofd.

Jammer jammer blijf ik het vinden!
lanciathema.nl

Unread post by lanciathema.nl »

@Veldhuijzen38; het is juist precies het tegenovergestelde. Ze hebben voor een spotprijs een heel automerk overgenomen met daarbij bijvoorbeeld het beroemde Mercedes onderstel met achterwielaandrijhving dat nu ook onder de nieuwe Thema ligt. Ik denk dat ze heel goed weten waar ze mee bezig zijn. Over 10 jaar gaan ze echt wel weer mooie Lancia's maken, dan kunnen ze ook niet meer rebadgen. Bovendien verdient de FIAT groep heel erg veel geld met de verkoop van onderdelen en licenties (motoren; denk aan de diesels, onderstellen; denk aan de Ford K) dus het gaat echt niet slecht daar. Lancia zit duidelijk in een tussenfase. Het is geen leuke tussenfase, maar voorlopig houdt mijn Thesis zich goed en geloof ik er heilig in dat ik na deze Thesis weer in een mooie auto zal rijden!
Een echt snelle auto valt stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
gergely

Unread post by gergely »

Waar ik mij veel meer zorgen om maak, is dat onze diesels zonder roetfilter steeds meer geweerd zullen worden uit bepaalde gebieden... Dan hebben we pas echt een probleem.

Of.... komen er misschien ook after-market roetfilters voor onze diva?

Voor de rest: alle goeds voor 2014!!
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
HBP

Unread post by HBP »

Mijn garage :) zelden een garage tegengekomen waar ze zoveel voor de klant doen, en mijn diva vaart er wel bij :)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mijn lancia´s

Nu: Lancia Thesis 2.4JTD 20V - Zesbak met chiptuning.
Had: Lancia Dedra 2.0Turbo Integrale
Had: Lancia Delta 1.9TD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD, zesbak, chiptuning
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD
Had: Lancia Kappa 2.4 JTD Station
Had: Lancia Dedra 1.8 IE
Had: Lancia Thesis 2.4 JTD 10v zesbak.

Een echte lancia addict dus.....
lusw

Unread post by lusw »

Hoi Bogie47,

Kan je mij vertellen wat je kwijt was voor het vervangen van de kruiskoppeling?
Ik heb namelijk ook veel last van trillingen/vibraties (stuur is nooit stil)
lusw

Unread post by lusw »

Zou dit onderdeel het probleem kunnen zijn bij een km stand van 88.000?
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”