beslagen ramen
Re: beslagen ramen
Volgens mij zit het filter aan de rechter kant ( de passagierzijde ) onder het dashboard kastje.
De interieurpollenfilter zit midden onder het dashboard en is toegankelijk langs de kant van de bijrijder. Zie de instructie die ik een hele poos geleden schreef voor het thesis-treffen.de site interieurpollenfilter vervangen
Rino
Rino
-
Dyslectie denk ik haal rechts en links door elkaar. Maar zat met m'n hoofd al onder het dashboard aan de rechter kant natuurlijk. Dan zit de console links. Maar goed dat ik geen luchtverkeersleider ben.
-
Rechtsachter beslaan de ramen toch nog snel ook na vervangen filter. Wordt denk ik "bijvullen airco"? Nog andere tips?
Filter gaat er toch wel moeilijk in, heeft iemand hier nog een tip voor?
Filter gaat er toch wel moeilijk in, heeft iemand hier nog een tip voor?
Airco ook tijdens de winter af en toe eens laten werken. Gas laten bijvullen moet je tweejaarlijks doen.
Filter gaat er inderdaad moeizaam in. Dat heeft vooral te maken met de verharde boven- en onderkant die de te maken bocht moeilijk aankunnen. De kanten scheur ik dan wat in zodat het filter wat buigzamer wordt.
Filter gaat er inderdaad moeizaam in. Dat heeft vooral te maken met de verharde boven- en onderkant die de te maken bocht moeilijk aankunnen. De kanten scheur ik dan wat in zodat het filter wat buigzamer wordt.
-
prima tip! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Volgende keer dus stukje inscheuren. Nu nog goed adres vinden voor airco. Is bij Lancia en Fiat wat anders geloof ik dat bijvullen.