beslagen ramen
beslagen ramen
Ik heb last van beslagen ramen. Met de airco aan gaat het ook niet weg
Re: beslagen ramen
Airco is misschien leeg.
Bij laten vullen bij de kwik fit of ander soort gelijk bedrijf, kost ongeveer 50 euro.
Word je airco echt steenkoud?
Of niet echt ijskoud.......dan dus laten bijvullen.
Bij laten vullen bij de kwik fit of ander soort gelijk bedrijf, kost ongeveer 50 euro.
Word je airco echt steenkoud?
Of niet echt ijskoud.......dan dus laten bijvullen.
Heb wel eens gelezen dat dan het interrieurfilter aan vervanging toe is.
Moet bij mijn Thesis trouwens ook gebeuren.
Moet bij mijn Thesis trouwens ook gebeuren.
Vogelaar, Bedankt voor de tip.Ik heb het interieurfilter vernieuwd. Het leed is weer geleden. Het filter was roet zwart
Ik lees dit pas nu: je kunt dit filter ook vervangen door een aktief koolstoffilter (niet bij Halan verkrijgbaar, wel van merk MANN te bestellen: type CUK3241, ca € 40,--).
Gergely
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
Juist, Mann kan ook. Ik gebruik die van Purflux en betaal 29€. Ik hou een strenger onderhoudsschema aan dan voorgeschreven. Voor de interieurpollenfilter betekent dit dus om de 6 maanden wisselen ipv om het jaar. Een kwartiertje werk.
Dank... de eerste bezuiniging voor 2013 is binnen!!
Een mooie jaarwisseling voor allen en een voorspoedig 2013.
Een mooie jaarwisseling voor allen en een voorspoedig 2013.
Gergely
.
.
-
Iedereen de beste wensen voor 2013.
Heb het filter pas verwisseld. Kun je toch wel erg moeilijk bij. Heeft er trouwens iemand een tip om makelijker de bocht te maken bij het nieuwe filter plaatsen. Ook het filter van de dealer is een actief koolstoffilter, je moet even in eper een tabblad openen. Je moet dan kijken onder de rij met beschrijvingen: V. Wijzig. Aant. N. O. Kl. R. Klik op het tekentje onder de O en er volgen een heleboel extra bladen met artikelen. Bij de dealer hadden ze het koolstoffilter gewoon op voorraad.
46723024 LUCHTFILTER 39,43
Heb het filter pas verwisseld. Kun je toch wel erg moeilijk bij. Heeft er trouwens iemand een tip om makelijker de bocht te maken bij het nieuwe filter plaatsen. Ook het filter van de dealer is een actief koolstoffilter, je moet even in eper een tabblad openen. Je moet dan kijken onder de rij met beschrijvingen: V. Wijzig. Aant. N. O. Kl. R. Klik op het tekentje onder de O en er volgen een heleboel extra bladen met artikelen. Bij de dealer hadden ze het koolstoffilter gewoon op voorraad.
46723024 LUCHTFILTER 39,43
-
Zit in de auto. Je kunt erbij via linkerkant. Je moet wel een heleboel loshalen en zorgen dat je geen klipjes e.d. kwijtraakt.(Zoals ik) Als je er een bij Brezan haalt kun je een uitdraai krijgen hoe je het moet doen. Bij de dealer niet maar kijk dan hier. Filter erin krijgen valt tegen omdat je een hoek moet maken.
http://www.thesis-treffen.de/index.php? ... &Itemid=21
Innenraum Filter wechseln
http://www.thesis-treffen.de/index.php? ... &Itemid=21
Innenraum Filter wechseln