Gefixed voor 1 euro.
Bij een vissen/aquarium winkel 40cm slang gehaald en een verleng stukje dat je 2 stukken aan elkaar kan verbinden.
Oude kapotte stuk afgeknipt, nieuwe ertussen.
Bij mij waren er teveel gaten en te grote gaten, dacht ook aan tape, maar lukte niet.
Ruitensproeier doet het niet meer
Re: Ruitensproeier doet het niet meer
Ik heb vandaag even gekeken: de slang tussen motorkap en spatscherm lijkt gaaf... Waar hebben jullie de gaten gevonden?
Heb je de slang vervangen vanaf daar waar deze uit het spatscherm komt tot aan de sproeiers?
Heb je de slang vervangen vanaf daar waar deze uit het spatscherm komt tot aan de sproeiers?
Gergely
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
Het deel van de kronkels.
Dat deel wat 'opgewonden' is zeg maar.
Dat deel wat 'opgewonden' is zeg maar.
-
Hallo Robbedoes.
Ik heb het zelfde gehad ,was een klusje van een minuut bij de garage,die van mij hebben een stukje in kunnen korten,en toen was alles weer ok.
Succes ermee
groet
peter
Ik heb het zelfde gehad ,was een klusje van een minuut bij de garage,die van mij hebben een stukje in kunnen korten,en toen was alles weer ok.
Succes ermee
groet
peter
Hallo, ik had over gaten in het slangetje naar de ruitensproeiers nog nooit eerder gehoord. Nu komen jullie met een kennelijk besmettelijke melding want vanmorgen spoot het sproeiwater alle kanten op. Foto vh slangetje als bijlage.
Rino
Rino
- Attachments
-
- slangetje.jpg (43.33 KiB) Viewed 428 times
Klopt helemaal. Zo heb je niks en zo heb je een lekke slang....:X
Arrivederci,
Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636
Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003
Farsi notare, senza essere evidente
Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636
Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003
Farsi notare, senza essere evidente
Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
Tja, het zal aan het weer liggen, of een voorteken dat de wereld vrijdag zal vergaan! 
Maar ik snap niet dat bij mij de slang het in 1 keer niet meer deed, en ik 'overal' gaten zag.
Het kan toch niet in 1 keer overal vergaan zijn?!?
Maar blijkbaar was 1 gaatje meer de druppel....

Maar ik snap niet dat bij mij de slang het in 1 keer niet meer deed, en ik 'overal' gaten zag.
Het kan toch niet in 1 keer overal vergaan zijn?!?
Maar blijkbaar was 1 gaatje meer de druppel....
Precies Rob, zoals mijn foto laat zien zat de slang op een ochtend vol gaten. Vreemd.
Terzijde, dit is geen voorteken voor het vergaan van de wereld, integendeel. Op 21.12.12 wordt de wereld beter en gaat waarschijnlijk de Thesis in Turijn weer in productie
Terzijde, dit is geen voorteken voor het vergaan van de wereld, integendeel. Op 21.12.12 wordt de wereld beter en gaat waarschijnlijk de Thesis in Turijn weer in productie

Nu heb ik dit ook: tijdelijk even met tape dichtgeplakt. Eerdaags even het aquariumadvies (van hierboven) opvolgen en er een euro aan verbrassen...
Gergely
.
.