Leder of Skai?
-
Leder of Skai?
Was de Fulvia verkrijgbaar met een lederen bekleding? Ik heb het nooit gezien, maar hier en daar lees je wel eens termen zoals "leather" of "pelle"! Heeft iemand een foto van een Fulvia met (origineel) een lederen binnenbekleding?
-
Re: Leder of Skai?
Weet het niet 100% zeker maar ik meen dat er nooit af fabriek leer geleverd is. In de Flavia wel. Sluit niet eens uit dat het per (afleverings-) land verschilde.
Zoals ik het begrepen heb:
Je kon het bij de fabriek bestellen. Die bracht dan de auto weg naar een bekledingsbedrijf.
Je kon het bij de fabriek bestellen. Die bracht dan de auto weg naar een bekledingsbedrijf.
Jean,
ik heb vorig jaar de volledige binnenbekleding en stoelen in een Nederlands bedrijf laten hermaken in leder, origineel was er een gele stoffen bekleding die erg op sleet was. ik koos voor leder omdat het prijsverschil met skai niet zo erg was.
ik heb vorig jaar de volledige binnenbekleding en stoelen in een Nederlands bedrijf laten hermaken in leder, origineel was er een gele stoffen bekleding die erg op sleet was. ik koos voor leder omdat het prijsverschil met skai niet zo erg was.
- Attachments
-
- p1010307-800.jpg (42.54 KiB) Viewed 731 times
-
Beste Jean,
Het klopt inderdaad dat de Fulvia met leren bekleding kon besteld worden.
Het boek van Sergio Puttini 'Lancia Fulvia, Flavia, Flaminia' bijvoorbeeld vermeldt dat de klant, zowel voor de Berlina als voor de Coupe, op verzoek een leren of simili leren bekleding kon bestellen. UIteraard tegen meerprijs.
groet, Gunther
Het klopt inderdaad dat de Fulvia met leren bekleding kon besteld worden.
Het boek van Sergio Puttini 'Lancia Fulvia, Flavia, Flaminia' bijvoorbeeld vermeldt dat de klant, zowel voor de Berlina als voor de Coupe, op verzoek een leren of simili leren bekleding kon bestellen. UIteraard tegen meerprijs.
groet, Gunther
-
herman Schreef:
-------------------------------------------------------
> Jean,
> ik heb vorig jaar de volledige binnenbekleding en
> stoelen in een Nederlands bedrijf laten hermaken
> in leder, origineel was er een gele stoffen
> bekleding die erg op sleet was. ik koos voor leder
> omdat het prijsverschil met skai niet zo erg was.
Sjiek hoor! En welkom!
-------------------------------------------------------
> Jean,
> ik heb vorig jaar de volledige binnenbekleding en
> stoelen in een Nederlands bedrijf laten hermaken
> in leder, origineel was er een gele stoffen
> bekleding die erg op sleet was. ik koos voor leder
> omdat het prijsverschil met skai niet zo erg was.
Sjiek hoor! En welkom!

Dat ziet er netjes uit ,is het schuim van de zitting ook vervangen?
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
skai en leer ziet wel mooi uit , maar met warm weer (veel glasoppervlakte ) is stoffen bekleding toch iets fijner voor mini rokjes en korte broek8-)
Dus bij lederen bekleding.......korte broeken en mini rokjes...........................uit
-