Pas op met een Lybra te koop in Sneek

Discussie en vraagbaak over Lybra
adijos

Pas op met een Lybra te koop in Sneek

Unread post by adijos »

Bij een auto bedrijf in sneek staat mijn oude Lybra te koop,mensen koop deze auto NIET!!
deze gladde auto handelaar heeft mij er in laten tuinen,het is zeker niet een auto uit 2003,er zit een zeer oude sloop motor in die een aantal jaren buiten heeft gelegen deze heeft hij mij aangesmeerd en ik ben er met open ogen in gelopen.
De auto verkeert in erbarmelijke staat,aan de buiten kant is dat niet te zien , bij een officieel apk station komt hij NOOIT door de keuring , bij hem zelf natuurlijk wel.
Wees gewaarschuwd!!
dickh

Re: Pas op met een Lybra te koop in Sneek

Unread post by dickh »

Je oude Lybra. Je hebt dus ook een nieuwe? :)-D
Maar alle gekheid op een Friese stik - Sneek heeft vele handelaren...
- welke auto (type, kleur, kenteken) bij welke handelaar?
- Wat is er verder erbarmelijk mis behalve het verregende blok? Een erbarmelijke Lybra - een contradictio in terminus...:S
De handelaar in kwestie loopt altijd het risico van een steekproef bij een APK dus hoe bont zal de man het maken...

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
sweetspeed

Unread post by sweetspeed »

Maar eh....je hebt hem dus ingeruild op iets anders...bij dezelfde meneer die jouw zo zwaar gepiepeld heeft ::o

????

Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd ?
adijos

Unread post by adijos »

Na dat ik er onder door gelopen had ment een kennis met een garage bedrijf (hij vertelde dat mijn ingeruilde lybra in beter staat verkkerd dan m,n nieuwe) volgens hem had de auto er meer km opzitten dan dat hij aan gaf , heb ik hem voor gesteld de koop ongedaan te maken ,hij ging er mee akkoord wat mij een flinke bom duiten koste ,maarja je eerste verlies is je eerste winst,had ik m,n oude lybra weer terug .
Deze heb ik ingeruild bij een lokale auto dealer
Ben nu een trotse bezitter van een Lybra intensa 1,8 sedan 2002
Het bedrijf heet vd zee in sneek.
Bij nader onderzoek (altijd achteraf) blijkt het niet een erg betrouwbare handelaar te zijn.
Je bent gewaarschuwd
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”