Beste allen,
Ik ben dringend op zoek naar een oplossing of naar een navigatie cd van navitech voor mijn Lybra UIT 2000.
Het schijnt dat Navitech geen cd's meer heeft uitgebracht voor de Lybra tot 2000. In 2001 schijnt er een nieuw navigatiesysteem gebouwd te zijn voor de Lybra, nu heb ik dus nog een navigatie van 2000 en niet echt actueel.
Er zullen wel meer mensen met ditzelfde probleem zitten of gezeten hebben. Heeft iemand tips of een oplossing.
Ben heeeeel benieuwd wie me helpen kan. Ik heb Navtech al gemaild maar zij kunnen geen alternatief bieden.
Alvast bedankt.
Gr Ramón
Navigatie cd voor een Lybra uit 2000
Re: Navigatie cd voor een Lybra uit 2000
Antwoord kan je krijgen maar hangt af van de volgende vraag:
Wat voor Nav systeem heb je in je Lybra? Een Magneti Marelli in de kofferbak (op je ICS zit geen NAV knop maar je moet de TRIP knop 4 sec ingedrukt houden om navigatie te krijgen) of een Siemens nav ( je hebt een telefoonsleuf en een NAV knop op de ICS) ?
-
Wat voor Nav systeem heb je in je Lybra? Een Magneti Marelli in de kofferbak (op je ICS zit geen NAV knop maar je moet de TRIP knop 4 sec ingedrukt houden om navigatie te krijgen) of een Siemens nav ( je hebt een telefoonsleuf en een NAV knop op de ICS) ?
-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Goede morgen Dick,
Ik heb een telefoonsleuf en een NAV knop dus denk Siemens.
groet,
Ramón
Ik heb een telefoonsleuf en een NAV knop dus denk Siemens.
groet,
Ramón
Dan heb je waarschijnlijk dus een Siemens G2 nav systeem. Dat kan je zien aan een ICS code - google maar even op iets als "siemens g2 g3 nav".
Na 2000 is dat G3 geworden. Voor de laatste worden nog steeds kaarten geleverd, voor de G2 sinds 2004 niet meer. Worden wel aangeboden op Ebay en Marktplaats af en toe. Datzelfde G2/G3 systeem zit ook o.m. in de Alfa 166 (die gebruikers hebben met hetzelfde probleem te maken) en nog een paar franse rammelbakken. Alfa 166 heeft een goed forum.
Je kunt de nav reader (cd unit) vervangen om te upgraden naar G3, maar sommige oude ICS units hebben daar te weinig memory voor. Ook dat kan je zien aan ICS parameters. Is al eerder aan de orde geweest in dit forum en ook in dat Alfa forum dus moet je kunnen vinden.
Tja, het zit niet altijd mee... Kan je helaas niet verder helpen hiermee.
Good luck!
-
Na 2000 is dat G3 geworden. Voor de laatste worden nog steeds kaarten geleverd, voor de G2 sinds 2004 niet meer. Worden wel aangeboden op Ebay en Marktplaats af en toe. Datzelfde G2/G3 systeem zit ook o.m. in de Alfa 166 (die gebruikers hebben met hetzelfde probleem te maken) en nog een paar franse rammelbakken. Alfa 166 heeft een goed forum.
Je kunt de nav reader (cd unit) vervangen om te upgraden naar G3, maar sommige oude ICS units hebben daar te weinig memory voor. Ook dat kan je zien aan ICS parameters. Is al eerder aan de orde geweest in dit forum en ook in dat Alfa forum dus moet je kunnen vinden.
Tja, het zit niet altijd mee... Kan je helaas niet verder helpen hiermee.
Good luck!
-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)