Hallo,
Ik weet niet of ik mij ook moet voorstellen op dit forum, dit zal ik later graag doen.
Op dit moment ben ik zoekende naar een lancia beta montecarlo en heb er 1 gevonden waarmee de koop rondgemaakt kan worden.
Wel heb ik wat vreemds ontdekt waar ik graag even wat ervaringsdeskundigen naar wilde laten kijken.
De montecarlo is zwart, overgespoten vanaf een rode koets in 1991, Toen is deze auto ook geheel gerestaureerd. Op de RDW site is de auto groen en ook de kleurcode op het VINplaatje is ook groen (322)
Het chassisnummer is 137AS/T 0001000, dit houdt in dat het nummer 1000 is en van het type targa. Dit is niet het geval, dit is een coupe!
Kan iemand mij vertellen of dit normaal is, of er wellicht andere koetsen gebruikt zijn bij restauratie of dat hier 'foutjes' in zitten?
Ik hoor graag iets!
Groeten Rinco
Aankoop lancia beta montecarlo
Re: Aankoop lancia beta montecarlo
Ik heb de auto inmiddels gekocht, alles blijkt te kloppen. De MC moet nog wel afgesteld worden, maar verder ziet alles er erg goed uit!
graag een foto,ensucces er mee.
vdg walter
vdg walter
w de buck Schreef:
-------------------------------------------------------
> graag een foto,ensucces er mee.
> vdg walter
Dank! Hierbij een foto!
Ik zoek overigens nog een brandstofpomp, welke kan ik nemen, zijn er in NL vervangende beschikbaar? of van een ander merk? iemand een suggestie?

> graag een foto,ensucces er mee.
> vdg walter
Dank! Hierbij een foto!
Ik zoek overigens nog een brandstofpomp, welke kan ik nemen, zijn er in NL vervangende beschikbaar? of van een ander merk? iemand een suggestie?

indien in goede staat prachtig!
w de buck Schreef:
> indien in goede staat prachtig!
De auto is in nieuwstaat, in 1991 compleet gerestaureerd waarbij geen schroefje is blijven zitten. In de 20 jaar na de restauratie is er geen km mee op de openbare weg gereden. De vorige eigenaar heeft slechts op een privaat parkeerterrein af en toe de Montecarlo naar buiten gelaten met mooi weer. De bodem is nog helemaal van gewoon gespoten plaatstaal, geen tectyl te bekennen.
Dit ga ik overigens wel veranderen, ik ben wel van plan er gewoon op mooie dagen mee te gaan rijden.
Nog wat foto's om een beeld te krijgen.
Interieur

> indien in goede staat prachtig!
De auto is in nieuwstaat, in 1991 compleet gerestaureerd waarbij geen schroefje is blijven zitten. In de 20 jaar na de restauratie is er geen km mee op de openbare weg gereden. De vorige eigenaar heeft slechts op een privaat parkeerterrein af en toe de Montecarlo naar buiten gelaten met mooi weer. De bodem is nog helemaal van gewoon gespoten plaatstaal, geen tectyl te bekennen.
Dit ga ik overigens wel veranderen, ik ben wel van plan er gewoon op mooie dagen mee te gaan rijden.
Nog wat foto's om een beeld te krijgen.
Interieur