Radeloos, dringend hulp gezocht...

Discussie en vraagbaak over Lybra
lybrarider

Radeloos, dringend hulp gezocht...

Unread post by lybrarider »

Wie o wie kan mij helpen..

links voor bij de a stijl/dakhemel lekt mijn lyb als een vergiet dakstrip losgehaald en er was al eens met kit wat gedaan
zelf helemaal dicht gekit blijft lekken
zit er ergens misschien een afvoer wat verstopt kan zijn moet ik op meer dingen letten
dan alleen het gat waar de schroef van de dakrail doorheen komt
ik kom er echt niet meer uit wie heeft hier ervaring mee en kan mij de tenemen stappen vertellen om deze ellende op te lossen
de hele auto gaat naar de @#$#@@ met die vocht vlekken ...
Atse

Re: Radeloos, dringend hulp gezocht...

Unread post by Atse »

Hallo,

Ik heb gelukkig zelf geen ervaring met lekkage met mijn Lybra, maar je verhaal kwam mij bekend voor, dus heb ik even gezocht bij de oude posts.

Lekkage

Lekkage 2

Hopelijk heb je er wat aan.

Succes en groeten,

@tse
Lancia Delta 1.4 16v T-jet Oro (150 pk)
lybrarider

Unread post by lybrarider »

nou...

autototaal glas geweest raam lekt.... gedicht

zelf water test gedaan lekt nu nog op de afdek knopjes van de dakrail dicht gekit

met water getest en dicht!!!!!!!!

1 ste regen bui.... afwachten a stijl weer zeiknat...... pffffffffffffff
SWElena

Unread post by SWElena »

Hallo iedereen,

Ik heb hetzelfde probleem als lybrarider, water in de linkerbovenhoek bij de A-stijl (begint steevast nat te worden rond het voetje van de zonneklep, breidt zich daarna uit tot de hemelbekleding en de bekleding van de A-stijl). :X
Het probleem deed zich enkele maanden geleden plotseling voor, er waren toen wel al kringen zichtbaar van een vroegere lekkage.
Inmiddels is de voorruit vernieuwd, dit heeft het probleem dus niet opgelost. :( Ik ga er dan ook van uit dat de lekkage zich voordoet bij de dakrails.