Ik ben zoals eerder gezegt de trotse rijder van een lybra 2.0 comfortronic..
Nu mijn vraag...zit er in die wagens niet eens een alarm voor je lichten? (als je ze laat branden)
Ik hoor niks en in de zekeringen kast onder dashboard zijn ze allemaal heel..wie weet waar ik kijken moet?
Nu mijn vraag 2... kan ik de trip ook zelf resetten, ik bedoel als ik de wagen start en wegrijd staat tie volgens mij niet op start..of zit ik soms weer uit me nek te lullen..::o graag hoor ik hier meer over..
alvast bedankt.
Het zou me verwonderen dat de lichten NIET uitgaan als je het contact afzet : je rijdt met een Italiaan, niet met een VAG product....
Je hebt die lawaaierige en irritante geluidjes niet nodig.
Test : contact aan, lichten aanzetten, contact af, uitstappen en vooraan kijken (of achteraan )
Koen
Koen
Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
Aangaande trip : in je boordcomputer (in ieder geval in onze LX met navi) zit een knop " trip" welke bijhoudt hoelang en hoever je gereden hebt (overall inclusief gemiddeld verbruik, sinds inschakelen (wordt gereset na 2 uur contact uit) inclusief gemid. verbruik en voorspelling hoever je nog tot de bestemming moet rijden inclusief geschat resterend aantal kilometers brandstof op dat moment) .
Of je drukt op het zwarte ronde knopje in het instrumentenpaneel om de tripteller te resetten (doet die sowieso na 999,9 kilometer).
Lampen gaan automatisch uit als je de sleutel uit contact hebt getrokken... zoals Koen zei, je rijdt nu Italiaans en niet germanees....
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
Nu wat de lampen betreft..natuurlijk hoef ik al die herrie niet maar volgens mij blijven de lampen branden als ik
het contact uit zet en de sleutel eruit haal..maar daar kom ik zo op terug, als me vrouwtje terug is met de "lady"(:P)