Afscheid en ICS af te halen

Discussie en vraagbaak over Lybra
flatliner

Afscheid en ICS af te halen

Unread post by flatliner »

Na 5 jaar en 80.000KM verder heb ik mijn Lybra (1.9 JTD LX 2000) zaterdag verkocht aan een Lybra liefhebber in Breda. Ivm met een lease auto moest mijn eigen auto weg. Nooit echt grote problemen mee gehad, tuurlijk er waren de bekende issues (ramen, lampjes etc), maar nog nooit stil mee gestaan, dat is voor mij het belangrijkste!. Ik zal de dame best missen, zeker tot ik mijn 508 SW in ontvangst kan nemen en ik veroordeeld ben tot een Golf. Had liever weer een Lancia gehad, maar de Delta was me te klein en de toekomst als Chrysler 2.0 trekt me niet echt aan.

Als laatste actie hier heb ik nog een ICS liggen. Ik heb vorig jaar na uitval van de backlight van mijn ICS, een ICS van een sloop auto gehaald (dank voor de tip DieselTDI!). Ik heb nu de oude over, deze werkt helemaal prima (is de Bose versie uit de LX serie), behalve dat je niets op het scherm ziet (met een felle lamp wel). Misschien dat iemand nog aan een schermpje kan komen of de oude wil hebben als reserve. Als je intresse hebt dan hoor ik het wel.

Ciao, het waren een paar mooie jaren, bedankt voor alle tips!
Pascal
DieselTDi

Re: Afscheid en ICS af te halen

Unread post by DieselTDi »

Your welkom................. Overloper (:P)
Suc6 met je nieuwe bak,
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.

EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”