Hallo Kappa-fans, ik heb maar eens een review over de Kappa Coupe geschreven:
http://www.autoweek.nl/autoreview/28765 ... appa-Coupe
Review Kappa Coupe
-
Re: Review Kappa Coupe
Leuk! Wij hebben net besloten om niet in een Kappa Coupe te gaan rijden, maar wederom in een Kappa SW. Nu van de tweede serie met de fijne 2.4 motor en een LPG installatie. Ook hier een open dak, bij de SW is dat ook erg zeldzaam, maar ook een automaat, in het Nederlandse verkeer erg prettig. We gaan hem semi zakelijk rijden en daar is hij goed geschikt voor; circa 95 km per dag. Hij heeft pas 2 ton op de teller en kan dus nog lang mee. Onze huidge SW doet het nog steeds en heeft 425 dkm op de klok. Nu pas heeft de koppeling het begeven en dat is de reden om ermee te stoppen. Delen leven voort in onze nieuwe aanwinst!
Een echt snelle auto valt stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
Dat heb je goed gedaan Pieter. Dat leest lekker weg!
Ivo:)
Ivo:)
Ivo, bedankt. Hopelijk haalt het wat scepsis weg bij de "onwetenden" en komen de Kappa Coupe prijzen op het niveau waar ze horen!
Pieter Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ivo, bedankt. Hopelijk haalt het wat scepsis weg
> bij de "onwetenden" en komen de Kappa Coupe
> prijzen op het niveau waar ze horen!
Ben benieuwd wat dat nivo dan is volgens jou...
Voorlopig staan er nu op gaspedaal.nl totaal 230 stuks div. Kappaatjes te koop. Als ik me goed herinner van een eerdere post van mij een maand of 2? geleden, zijn dat er maar liefst 70 meer...Het is bijna einde jaar en ook einde Kappa voor aardig wat mensen...tenmnste zo lijkt het aan de aantallen te zien?
-------------------------------------------------------
> Ivo, bedankt. Hopelijk haalt het wat scepsis weg
> bij de "onwetenden" en komen de Kappa Coupe
> prijzen op het niveau waar ze horen!
Ben benieuwd wat dat nivo dan is volgens jou...

Voorlopig staan er nu op gaspedaal.nl totaal 230 stuks div. Kappaatjes te koop. Als ik me goed herinner van een eerdere post van mij een maand of 2? geleden, zijn dat er maar liefst 70 meer...Het is bijna einde jaar en ook einde Kappa voor aardig wat mensen...tenmnste zo lijkt het aan de aantallen te zien?
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
Das natuurlijk voer voor weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele discussie waar ik helemaal geen zin in heb.