Ha ha, ook een liefhebber dus! De 500 heb ik 2 jaar geleden aangeschaft en afgelopen winter
er de sneeuw en pekel mee getrotseerd. Heeft helaas zijn negatieve uitwerking gehad.
De ontwikkeling van roest, eerst nog hier en daar een plekje, is nu redelijk toegenomen.
Tijd dus voor 'een botox-beurt' en om dit op mijn gemak te kunnen doen en om de 500
ver van de pekel te houden, de Ypsilon aangeschaft. Zag op het keuringsrapport als enige
aandachtpunt, het profiel van de voorbanden maar die heb ik al besteld.
De Ypsilon rijdt zo fantastisch dat ik 'm misschien wel gewoon als 3e auto er bij houd,
tot hij uit elkaar valt.
Reden dat er geen instructieboekje bij zit, is waarschijnlijk dat mijn Ypsilon de 1e
3 jaar in Italie heeft rondgetuft. 1996 = eerste toelating, 1999 1e toelating in Nederland.
Ik miste dus 3 jaar en zag toen ik een rondje om de Ypsilon liep een dealersticker
van Gamma auto in Milaan... prachtig toch?
Zag overigens dat de mislampen aan de voorzijde zijn verwijderd, bedoel lampjes zelf.
Voor mij is het gissen naar de reden.. is jou storingen bekend die er in voorkomen als
veel voorkomende kwaal of zouden ze te lui zijn geweest lampjes te kopen en heeft men
ze voor het groot licht oid gebruikt
Over lampen gesproken, neem aan dat die van een 1.1 en een 1.2 gelijk zijn, welke
lampen worden gebruikt voor dimlicht en mistlampen?
Zag dat ik de kunststof doppen ook kwijt ben waarmee de lampunit van het dimlicht,
spatwater dicht worden afgesloten...... mocht er een lezer zijn die deze heeft liggen,
hoor ik dat graag.
Bedankt voor de info over het instructieboekje... misschien dat ik wel gek genoeg ben
om het te bestellen