Weer een probleem, Hoe krijg ik de rubbers met busjes uit de torentjes , bevestiging van de bovenste draagarmen, dacht dat dat wel makkelijker ging, maar nee hoor, tevens al flinke gaten gevonden in het grote U subframe, maar is te repareren
.gr.Peter.S
rubbers
Re: rubbers
Ik heb laatst de torens bij de bussen ingeslepen en zo wat ruimte gekregen en ze er makkelijk uitgetikt
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Hoi, Koos Ik kan ze er dus wel uittikken neem aan van binnen naar buiten, hou ik dan gewoon een rond gat over in het torentje.
als ik van de binnen kant kijk ,lijkt het wel of alleen het asje eruit kan en niet de volledige schijf.
op tekeningen krijg dat niet te zien(cd's)
Krijg ik alle rubbers ed. bij M.W. als ik ze eerst bestel, zie ik ook wat er uit kan.
groetjes Peter
als ik van de binnen kant kijk ,lijkt het wel of alleen het asje eruit kan en niet de volledige schijf.
op tekeningen krijg dat niet te zien(cd's)
Krijg ik alle rubbers ed. bij M.W. als ik ze eerst bestel, zie ik ook wat er uit kan.
groetjes Peter
Het rubber is een z.g. silenceblok heeft een buiten en een binnenbus met daar tussen rubber gevulkaniseerd
de buitenste bus heeft een rand dus moet het geheel er naar buiten uit .
als je ze niet kunt krijgen heb ik er nog wel 4 wel gebruikt maar goed
de buitenste bus heeft een rand dus moet het geheel er naar buiten uit .
als je ze niet kunt krijgen heb ik er nog wel 4 wel gebruikt maar goed
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Hoi,Koos
Welke rubbers heb je over, die van boven of onder en wat wil je er voor hebben, je kunt me prive mailen .en eventueel een foto bijvoegen ...
gr.
Peter.S
Welke rubbers heb je over, die van boven of onder en wat wil je er voor hebben, je kunt me prive mailen .en eventueel een foto bijvoegen ...
gr.
Peter.S