COUPE
-
Re: COUPE
Om met Ceausescu te spreken, gevraagd naar wanneer hij hervormingen zou invoeren:
Wanneer de eiken bloeien.
Wanneer de eiken bloeien.
-
Ik sluit me aan bij de vorige reacties. Ik vindt het erg spijtig hoe FIAT de merknaam Lancia gebruikt. Het is niets anders dan een slap marketinginstrument. In de nieuwe setting met Chrysler vrees ik nog erger. Vanwege mijn voorliefde voor de klassieke Lancia's bekijk je de hedendaagse Lancia's misschien nog ietwat door een roze bril, en doe je je best om het merk te verdedigen in discussies met liefhebbers van andere merken. Ik heb twee Thema´s gehad, overigens best leuke auto´s. Nu heb ik een Kappa, een auto waar ik weinig binding mee heb.
Helaas moet ik constateren dat ik nog maar heel weinig heb met het actuele merk Lancia. Pas geleden nog bij de lokale dealer geweest voor een paar wielbouten voor mijn Kappa, moesten ze bestellen... Mijn bezoekje aan de dealer gaf me een heel triest gevoel. Erg amateuristisch en zelfs een beetje schrijnend. Dit zal geen kopers trekken.
Om een lang verhaal kort te houden. Ik verwacht eigenlijk niets meer van het merk Lancia van enige liefhebberswaarde.
Helaas moet ik constateren dat ik nog maar heel weinig heb met het actuele merk Lancia. Pas geleden nog bij de lokale dealer geweest voor een paar wielbouten voor mijn Kappa, moesten ze bestellen... Mijn bezoekje aan de dealer gaf me een heel triest gevoel. Erg amateuristisch en zelfs een beetje schrijnend. Dit zal geen kopers trekken.
Om een lang verhaal kort te houden. Ik verwacht eigenlijk niets meer van het merk Lancia van enige liefhebberswaarde.
-
Voor de liefhebbers www.original-lancia.com