COUPE

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
mirafiori

COUPE

Unread post by mirafiori »

Wanneer komt er eindelijk een nieuwe Fulvia en/of Stratos Lancia verdient het...
Koos

Re: COUPE

Unread post by Koos »

Nooit
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Peter Coolsma

Unread post by Peter Coolsma »

Om met Ceausescu te spreken, gevraagd naar wanneer hij hervormingen zou invoeren:

Wanneer de eiken bloeien.
Quincy Tilli

Unread post by Quincy Tilli »

Ik sluit me aan bij de vorige reacties. Ik vindt het erg spijtig hoe FIAT de merknaam Lancia gebruikt. Het is niets anders dan een slap marketinginstrument. In de nieuwe setting met Chrysler vrees ik nog erger. Vanwege mijn voorliefde voor de klassieke Lancia's bekijk je de hedendaagse Lancia's misschien nog ietwat door een roze bril, en doe je je best om het merk te verdedigen in discussies met liefhebbers van andere merken. Ik heb twee Thema´s gehad, overigens best leuke auto´s. Nu heb ik een Kappa, een auto waar ik weinig binding mee heb.

Helaas moet ik constateren dat ik nog maar heel weinig heb met het actuele merk Lancia. Pas geleden nog bij de lokale dealer geweest voor een paar wielbouten voor mijn Kappa, moesten ze bestellen... Mijn bezoekje aan de dealer gaf me een heel triest gevoel. Erg amateuristisch en zelfs een beetje schrijnend. Dit zal geen kopers trekken.

Om een lang verhaal kort te houden. Ik verwacht eigenlijk niets meer van het merk Lancia van enige liefhebberswaarde.
lucasgeheniau

Unread post by lucasgeheniau »

Voor de liefhebbers www.original-lancia.com
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”