Ik kan een setje lm-velgen 16"van een Alfa 166 overnemen. Past dat onder een Kappa ( Jtd) van '99?
De maat van de Alfa velg is 5x108 met een ET van 41.
Of het ook mooi staat weet ik niet........het gaat om de standaard velg met meerdere gaten.
Of zouden jullie kiezen voor een originele 16 inch Lancia velg zoals onder de V6 te krijgen was ( de zgn 6 spaaks worstvelg) ?
Shoot!
velgen van een Alfa 166 onder een Kappa?
Re: velgen van een Alfa 166 onder een Kappa?
Past wel. Ik heb nog ergens een foto op mijn computer staan met een kappa met alfa 166 velgen. Ik zal hem morgen even zoeken en plaatsen. (staat op computer op zolder)
Hoi Percy.
Zou leuk zijn , ben wel benieuwd of het een beetje "smoelt" want eerlijk gezegd vind ik veel niet-originele velgen onder een Kappa niet zo mooi staan, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Zou leuk zijn , ben wel benieuwd of het een beetje "smoelt" want eerlijk gezegd vind ik veel niet-originele velgen onder een Kappa niet zo mooi staan, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Hierbij de foto's van de alfa 166 velgen onder een Kappa
- Attachments
-
- 10861io.jpg (42.62 KiB) Viewed 389 times
-
- 10861.jpg (46.72 KiB) Viewed 389 times
hoi Percy,
Bedankt voor de pic's ! Ben benieuwd wat jij en de anderen er van vinden. Ikzelf denk in de richting van: " beter van niet".
Ik heb trouwens onder mijn nieuwe Kappa (berichten volgen nog) toch maar een mooi setje 16 inch originele Kappa velgen gemonteerd. Na lang zoeken en de juiste contacten is dat gelukt. Foto's volgen over een week of zo.
Bedankt voor de pic's ! Ben benieuwd wat jij en de anderen er van vinden. Ikzelf denk in de richting van: " beter van niet".
Ik heb trouwens onder mijn nieuwe Kappa (berichten volgen nog) toch maar een mooi setje 16 inch originele Kappa velgen gemonteerd. Na lang zoeken en de juiste contacten is dat gelukt. Foto's volgen over een week of zo.
Hoi Disaronno,
ik zou het ook niet doen! Vind het niet echt staan op het eerste gezicht. Originele staan idd veel mooier.
ik zou het ook niet doen! Vind het niet echt staan op het eerste gezicht. Originele staan idd veel mooier.
Ik zou velgen van een Thesis pakken wel even iets andere banden erop van 215/60 r16 naar 215/55r16 is prima..