Hoi Lancia liefhebbers,
Nadat we onze eerdere fulvia 1.3 van 1969 in onderdelen hebben moeten verkopen in verband met een te slechte body (je weet misschien nog van www.lanciarestauratie.nl), hebben we afgelopen zaterdag een andere gekocht. Het betreft een '75er monte carlo die in redelijke staat is. Weet echter iemand hoe ik er achter kan komen dat het ook echt een monte carlo uitvoering betreft?
ik lees het graag.
Gr. Toine en Sjonnie
we hebben er weer 1 gekocht
-
Re: we hebben er weer 1 gekocht
Toine
Er zijn al verschillende topics geweest hieromtrent.
De monte heb je in S2 en S3 (concreet: zwarte of witte wijzerplaten - zilver of zwarte koplamplijsten en grille)
4 verschillende kleuren met steeds zwarte motorkap en kofferklep: rood; groen; geel of blauw
de brede 1600 spatbordranden achteraan
de 1600 kuipzeteltjes met speciale montagepunten op vloer
er was ook iets met de deurverlichting: ik dacht rechts niet, maar het kan links en rechts zijn...
de gele verstralers, Monte stickers, het bumperloze... zijn weggevertjes
nummerplaat verlichting is Carello zoals 124 spider en 1600
de stalen S2 velgen met de dieper liggende delen in zwart en de rest in zilver
...
zo snel uit het hoofd.
Serienummers liepen door mekaar met de gewone...
de spatbordranden en stoelgeleiding is het meest ingrijpende dacht ik....
daaraan zie je het snel....
succes met dit project - hopelijk dit keer wel eentje dat klaar geraakt!
gr
Bart
Er zijn al verschillende topics geweest hieromtrent.
De monte heb je in S2 en S3 (concreet: zwarte of witte wijzerplaten - zilver of zwarte koplamplijsten en grille)
4 verschillende kleuren met steeds zwarte motorkap en kofferklep: rood; groen; geel of blauw
de brede 1600 spatbordranden achteraan
de 1600 kuipzeteltjes met speciale montagepunten op vloer
er was ook iets met de deurverlichting: ik dacht rechts niet, maar het kan links en rechts zijn...
de gele verstralers, Monte stickers, het bumperloze... zijn weggevertjes
nummerplaat verlichting is Carello zoals 124 spider en 1600
de stalen S2 velgen met de dieper liggende delen in zwart en de rest in zilver
...
zo snel uit het hoofd.
Serienummers liepen door mekaar met de gewone...
de spatbordranden en stoelgeleiding is het meest ingrijpende dacht ik....
daaraan zie je het snel....
succes met dit project - hopelijk dit keer wel eentje dat klaar geraakt!
gr
Bart
[IMG]http://i62.tinypic.com/2sakz2g.png[/IMG]
Re: we hebben er weer 1 gekocht
Toine, Let op de volgende,
Rechter portier geeft inderdaad geen binnen verlichting,
kijk goed naar de binnendorpels waar de normale stoelsteunen zitten , of daar niet geslepen is, ofzo,
verder kun je kijken op de midden koker die onder de stoelen loopt, waar ook weer de geleiders lopen van de gewone stoelen, daar zit een ronde uitspaaring,of er zit een gat met een moeronder of is dicht en nooit open geweest en dus geen geleiders hebben gezeten.
Maar je zult het nooit zeker weten, alles is te maken.
Heb zelf een Fulvia(als donor)heeft nagenoeg alles van een M.C alleen geen bredere wielkasten.????wel spatbord verbreders(hoe heten die ook alweer!) Dus geen M.C maar wel al het beven staande , dus mijn vraag aan de kenners,
Zijn er ook fulvia's waar van de stoel geleiders anders bevestigd zijn, want die gaatjes van de midden dwarsbalk zijn bij mij dicht en aan de binnen dorpels lijkt er niet geslepen te zijn, maar ook lijken mij de achterschermen org.(geen lasnaden ed...).
Maar wel of geen M.C , alle Fulvia's zijn leuk.
gr.Peter S
o ja , Huib ik heb ze binnen, bedankt.
Rechter portier geeft inderdaad geen binnen verlichting,
kijk goed naar de binnendorpels waar de normale stoelsteunen zitten , of daar niet geslepen is, ofzo,
verder kun je kijken op de midden koker die onder de stoelen loopt, waar ook weer de geleiders lopen van de gewone stoelen, daar zit een ronde uitspaaring,of er zit een gat met een moeronder of is dicht en nooit open geweest en dus geen geleiders hebben gezeten.
Maar je zult het nooit zeker weten, alles is te maken.
Heb zelf een Fulvia(als donor)heeft nagenoeg alles van een M.C alleen geen bredere wielkasten.????wel spatbord verbreders(hoe heten die ook alweer!) Dus geen M.C maar wel al het beven staande , dus mijn vraag aan de kenners,
Zijn er ook fulvia's waar van de stoel geleiders anders bevestigd zijn, want die gaatjes van de midden dwarsbalk zijn bij mij dicht en aan de binnen dorpels lijkt er niet geslepen te zijn, maar ook lijken mij de achterschermen org.(geen lasnaden ed...).
Maar wel of geen M.C , alle Fulvia's zijn leuk.
gr.Peter S
o ja , Huib ik heb ze binnen, bedankt.