Beste Lancia rijders,
Per Abuis is mijn achterruitverwarming beschadigd over een groot gebied.
Is er een manier om de verwarmingsdraden te repareren of heeft er iemand nog een achterruit liggen waarbij de verwarming nog intact is.
Groet Jos
achterruitverwarming
Re: achterruitverwarming
Er bestaat in de automaterialen handel een spulletje. Een flesje met een kwastje waarmee je de kapotte draden kunt repeareren. D.m.v. het kwastje kun je ze opnieuw met elkaar verbinden, secuurs werkje maar werkt wel. Ben alleen even de naam kwijt maar de medewerkers zullen je wel kunnen informeren.
-
Bison maakt een product en dat heet: Electro, zit vloeibaar zilver werkt erg goed.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
-
Alleen minder vloeibaar zilver overbrug je geen stuk van 15 cm....
Want daar hebben we het over.
Ik ben bang dat het een vervanging van de achteruit wordt.
Heeft iemand nog een sloopexemplaar staan toevallig.
Want daar hebben we het over.
Ik ben bang dat het een vervanging van de achteruit wordt.
Heeft iemand nog een sloopexemplaar staan toevallig.
Weet dat er een grote sloperij zit in Raalte die een SW en een sedan heeft staan, MET achterruit
Staat van de draadjes daarvan onbekend!
Staat van de draadjes daarvan onbekend!
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
-
ben je minimaal wa extra verzekerd.......ga dan gewoon eens bij een filiaal van carglass langs vaak benje dan alleen maar je eigen risico verschuldigd en heb je meteen een nieuwe ruit met garantie en vakundige montage.
ik kan je vertellen dat wanneer je er zelf aan gaat beginnen om de ruit te vervangen je ook de juiste matrialen moet hebben om de ruit goed te kunnen verlijmen maar ook zeker niet te vergeten te verwijderen van de sponning want je wilt hem toch zeker niet verliezen onder het rijden dacht ik..........ik kan het weten want ik werk er zelf al 17 jaar.
en goede raad hoeft niet duur te zijn toch.
jack
ik kan je vertellen dat wanneer je er zelf aan gaat beginnen om de ruit te vervangen je ook de juiste matrialen moet hebben om de ruit goed te kunnen verlijmen maar ook zeker niet te vergeten te verwijderen van de sponning want je wilt hem toch zeker niet verliezen onder het rijden dacht ik..........ik kan het weten want ik werk er zelf al 17 jaar.
en goede raad hoeft niet duur te zijn toch.
jack