Gezocht: 1e serie Delta HF

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Flavia 2000
Posts: 97
Joined: 13 Apr 2009, 13:13

Gezocht: 1e serie Delta HF

Unread post by Flavia 2000 »

Ik ben hard op zoek naar een betaalbare Delta Hf van de 1e serie. Staat maakt niet heel veel uit, als er maar Apk op zit of makkelijk te verkrijgen is. Weet iemand er toevallig één te koop?

groetjes,
Bas
VerDi
Posts: 4
Joined: 29 Oct 2009, 14:39

Re: Gezocht: 1e serie Delta HF

Unread post by VerDi »

Hallo,

ik heb volgende zomer een goedlopende HF Turbo van 1985 te koop. 125.OOOkm

MVG
mj9cw
Posts: 1
Joined: 07 Jan 2010, 23:01

Re: Gezocht: 1e serie Delta HF

Unread post by mj9cw »

Ik heb te koop een 1500Automaat van 1984, NL kenteken dus belasting vrij! misschien iets voor u?
Gr
Martin
Flavia 2000
Posts: 97
Joined: 13 Apr 2009, 13:13

Re: Gezocht: 1e serie Delta HF

Unread post by Flavia 2000 »

Zie nu pas deze reactie, dus waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar heb je wat meer gegevens van de delta. Staat, kleur, vraagprijs etc

groetjes,
Bas
Meinders
Posts: 7
Joined: 18 Sep 2010, 14:46

Re: Gezocht: 1e serie Delta HF

Unread post by Meinders »

Bas, ben je al voorzien van een hf?
Holzelot
Posts: 6
Joined: 23 Jul 2011, 12:49

Re: Gezocht: 1e serie Delta HF

Unread post by Holzelot »

Hallo,
ich möchte mich von meinem Lancia Delta HF Turbo trennen. Baujahr 18.10.1991 Laufleistung 167 TKM.
HU-AU abgelaufen. Steht seit einem Jahr bei mir rum. Motor und Getriebe funktionieren super, Rost gibt es noch im Radhaus hinten rechts, Dachkante hinten und ganz leicht im Bereich Scheibenrahmen. Das Auto ist soweit original. Innen Alcantara gün, keine Löcher oder ähnliches, Aussen grau met. Kotflügel und Motorhaube bereits durch rostfreie ersetzt jedoch nicht in Wagenfarbe. Türen bis auf die Fahrertür gut. Heckklappe gut. Ich kann noch jede Menge Teile mitdazugeben, die aber jetzt im einzelnen aufzuführen würde den Rahmen sprengen. Bilder kann ich gerne per Mail zuschicken.

Grüsse

Stefan
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”