Hallo,
Een paar dagen geleden heb ik na lang zoeken een Y 1.2, 16v uit '99 gekocht voor mijn vrouw en dochter. Ik ben dus nieuw op dit forum maar wil wel zoveel mogelijk zelf doen aan de auto. Ik las de vraag al eerder maar dat was even geleden.
Is er inmiddels een werkplaatshandboek of cd voor een Ypsilon?
Vrgr
Geert
werkplaatshandboek
Re: werkplaatshandboek
Op het duitstalig deel van het forum wordt (op CD of DVD) een werkplaatshandboek aangeboden. Met allerlei extra's bij zoals filmpjes.
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ?62,308750
Wordt blijkbaar ook opgestuurd naar het buitenland.
Koen
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ?62,308750
Wordt blijkbaar ook opgestuurd naar het buitenland.
Koen
Koen
Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
-
Bedankt voor je reactie Koen, ik zal eens gaan zoeken.
Gr
Geert
Gr
Geert
Geert, heb jij het handboek reeds in jouw bezit?
Ik wil bij onze Yp het middenconsole demonteren en er een andere inplaatsen (houtnerf), en heb geen idee hoe ik deze kan loshalen.
Ik wil bij onze Yp het middenconsole demonteren en er een andere inplaatsen (houtnerf), en heb geen idee hoe ik deze kan loshalen.
-
Bij de Ypsilon van mijn vrouw werkt de aanjanger/ventilator niet meer. Met directe spanning op de ventilator doet hij het wel. Bij het nameten van de aansluitingen blijkt dat ik nergens spanning op krijg. Weet iemand waar de spanning in eerste instantie op komt.?
De schakelaar heeft 5 aansluitingen; wit-zwart/paars-zwart/groen-geel/Blauw/Zwart ...nergens spanning op.
Deze gaan deels naar een soort 'sensor' ; wit-zwart/paars-zwart/groen-geel/blauw...nergens spanning op
2 draden op de ventilator zelf. ; wit-zwart/ en blauw-zwart...nergens spanning op
Ik krijg nergens spanning op. Weet iemand of de spanning op de blauw-zwart van de Fan moet zitten of dat de spanning via de schakelaar loopt? (zwart wellicht??)
De schakelaar heeft 5 aansluitingen; wit-zwart/paars-zwart/groen-geel/Blauw/Zwart ...nergens spanning op.
Deze gaan deels naar een soort 'sensor' ; wit-zwart/paars-zwart/groen-geel/blauw...nergens spanning op
2 draden op de ventilator zelf. ; wit-zwart/ en blauw-zwart...nergens spanning op
Ik krijg nergens spanning op. Weet iemand of de spanning op de blauw-zwart van de Fan moet zitten of dat de spanning via de schakelaar loopt? (zwart wellicht??)
Is dit de Roger Wigny welke in 1985 bij Yokogawa in Amersfoort werkte? En was het niet een Honda S800 destijds?
Ben zeer benieuwd!
Marco van Engen (Fulvia en A112)
Ben zeer benieuwd!
Marco van Engen (Fulvia en A112)