bekleding alcatarastoel
bekleding alcatarastoel
mijn alcatara bekleding ziet er niet meer uit heeft iem hier ervaring mee en evt een oplossing.met vr gr berry
Re: bekleding alcatarastoel
Misschien staat er ergens nog een sloop- of schadewagen waar fatsoenlijke bekleding in zit.
Zo heb ik bij Gerrit in het verleden nog eens een alcantara-set voor mijn Thema gekocht.
Zat alleen een slijtplek in de bestuurdersstoel.
Heb ik bij een sloper in de buurt een achterbank met dezelfde bekleding voor een prikje gekocht, uit elkaar gehaald en heeft mijn vrouw (die handig met een naaimachine is) in de bekleding van de bestuurdersstoel een nieuw stuk ingenaaid. is even wat werk, maar het resultaat was er naar.
Leek wel weer als nieuw. Bij verkoop van de Thema heb ik helaas de restanten van de stof ook meegegeven.
Heb ik je hiermee op een idee gebracht ?
Zo heb ik bij Gerrit in het verleden nog eens een alcantara-set voor mijn Thema gekocht.
Zat alleen een slijtplek in de bestuurdersstoel.
Heb ik bij een sloper in de buurt een achterbank met dezelfde bekleding voor een prikje gekocht, uit elkaar gehaald en heeft mijn vrouw (die handig met een naaimachine is) in de bekleding van de bestuurdersstoel een nieuw stuk ingenaaid. is even wat werk, maar het resultaat was er naar.
Leek wel weer als nieuw. Bij verkoop van de Thema heb ik helaas de restanten van de stof ook meegegeven.
Heb ik je hiermee op een idee gebracht ?
-
Ik heb goede resultaten bereikt door met wegwerpscheermesjes het overtollige materiaal er af te scheren.
Voorwaarde is dan wel dat het niet stuk is natuurlijk.
Voorwaarde is dan wel dat het niet stuk is natuurlijk.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Je kunt ook zo'n pluizenafhaler (te koop bij bijv marskramer voor ongeveer 10 euro) halen. Deze "scheert" als het ware de bekleding. Natuurlijk moeten er geen gaten inzitten.
Heb in eerste instantie ook een scheermesje geprobeerd, maar uiteindelijk werkte fijn schuurpapier het beste.