Ik heb per ongeluk de sleutel in de deur afgebroken. Gelukkig kreeg ik het restant er nog uit en rij ik nu met het reservesleuteltje.
Heeft er iemand misschien nog een setje van een zwarte en een witte sleutel blanks?
Alvast bedankt,
Bart
sleutels
-
Re: sleutels
als tussenoplossing kan de dorps-slotenmaker je nog wel een kopietje geven,
zodat je toch nog een reserve hebt.
Niet origineel, maar wel handig als je het nodig hebt!
Opgelet: ga met de fulvia en test onmiddellijk de bijgemaakte sleutel. Soms past hij niet, al lijkt hij hetzelfde. En dan werkt de niet goed-geld terug garantie.
gr
Bart
zodat je toch nog een reserve hebt.
Niet origineel, maar wel handig als je het nodig hebt!
Opgelet: ga met de fulvia en test onmiddellijk de bijgemaakte sleutel. Soms past hij niet, al lijkt hij hetzelfde. En dan werkt de niet goed-geld terug garantie.
gr
Bart
[IMG]http://i62.tinypic.com/2sakz2g.png[/IMG]
Zelf ook ooit gehad.
Nieuwe sleutel liep echter niet lekker, maar werkte wel.
Even een schuurpapiertje of een staalborstel over de geslepen vlakken gehaald, dan zijn de scherpe randjes eraf en werkt het allemaal veel soepeler.
Zeker bij oudere sloten die al wat ingesleten zijn.
Nieuwe sleutel liep echter niet lekker, maar werkte wel.
Even een schuurpapiertje of een staalborstel over de geslepen vlakken gehaald, dan zijn de scherpe randjes eraf en werkt het allemaal veel soepeler.
Zeker bij oudere sloten die al wat ingesleten zijn.
Ik heb vorig jaar toen voor de Fulvia Berlina van mijn pa een setje na laten maken. Na wat zoekwerk van de plaatselijke sleutelmaker kon hij een setje zwarte sprekend lijkende sleutels bestellen. Duurde een dikke week maar is uiteindelijk wel gelukt. Het is niet de orginele lancia sleutel maar heeft wel de juiste vorm. Voor het resultaat moet je bij koos zijn.