Handrem S2

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Bart Verbeek

Handrem S2

Unread post by Bart Verbeek »

Vraagje

Ik heb verleden week de achteras van de zag helemaal uit mekaar gehaald en wil alles terug in optima forma. In de prijslijst van Omicron en MWillems vind ik enkel (ruil)-schoenen.
De schoenen hebben nog voering genoeg lijkt me om nog een leven of 4 uit te zingen op de zag (ben geen handrem-bochten-trekker).

Weet iemand of de mechaniek van de handrem nog ergens te verkrijgen is? Ik heb het over het hele gedoe, met veertjes en de schoteltjes en de rest van de bazaar. Het ziet er allemaal zo nogal bedenkelijk uit en met de gedachte dat ik ze niet jaarlijks uit mekaar wil mikken liever alles nieuw indien mogelijk.

Weet iemand wat de dikte is van nieuwe remschoenen? (heb al mijn docu's al eens doorgeworsteld maar nix gevonden :( )

alvast bedankt

Bart
Bert Ewalds

Re: Handrem S2

Unread post by Bert Ewalds »

Bart,

Kijk eens op www.ccparts.nl/

munten niet uit door klantvriendelijkheid maar hebben een berg op remgebied
De Fulvia remmen zijn dacht ik van Girling en dan zitten ze ook op meer gangbare autos
En dan heeft C&C de spullen
Bel ze, voordat je mailt

laatst voor de SAAB 93B uit 1957 van mijn zoon, trokken ze zo de wielremcilnders van de plank

bert
Bart Verbeek

Re: Handrem S2

Unread post by Bart Verbeek »

Hey Bert

Heb net even gebeld met de gasten, voor de klauwen hadden ze wel wat, maar voor de handrem moest ik alles maar eens een keertje meebrengen, (op afspraak)
dan gingen ze het wel eens uitvlooien. (ze leken me toch vriendelijk aan de telefoon)

Bedankt voor de tip! Ik laat nog een seintje of het inderdaad iets geworden is!

toedeloe

Bart
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”