Hoi,
Op verzoek van Corrado hierbij een nieuw topic om levenstekenen uit te wisselen.
Mijn Kappa moet eind van de maand naar Tsjechië (en terug graag).
Groet
Stasiu
Waar gaan de Kappa's heen op wintersport?
Re: Waar gaan de Kappa's heen op wintersport?
Nou, die van mij gaat helemaal nergens heen (althans niet naar het buitenland). Dus die meting van de topsnelheid zal nog wel even op zich laten wachten. . Maar misschien kunnen we aan de vraag van Stasiu toevoegen: en hoe hard wordt er dan gereden?
Ja hoe hard zal ie gaan met LPI zo'n 2.4. denk dat je schrikt Rob maar meet je dan ook het verbruik ff
Gr.Martin
Gr.Martin
-
Ik reed met de 2.4 op G3 met een gemiddelde van 180km/h, met gezin in de auto en met skibox op het dak, een tank leeg (42 liter) op 200 km.
Een echt snelle auto valt stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
Ja, kunst met je gezin op het dak!
In Duitsland keurig 170 op de cruise control.
-
Nou de mijne blijft lekker thuis staan. Ik neem de Pacifica mee naar Tignes, heb ik meer ruimte.....
Goed om te zien dat de oude garde er toch nog is......
In Czechie kun je trouwens ook leuk skieen maar daarvoor ben ik er nooit geweest alleen voor business...
Goed om te zien dat de oude garde er toch nog is......
In Czechie kun je trouwens ook leuk skieen maar daarvoor ben ik er nooit geweest alleen voor business...
Ga dit jaar naar Fügen in het Zillertal. Lekker klassiek met ski's op de skidragers. Snelheid zal afhangen van bijgeluiden van de skidragers. Ziet er wel stoer uit op SW. Hals und beinbruch allemaal.
Gr. John
Gr. John