5,5x13" velg
5,5x13" velg
Ben nog steeds op zoek naar een 5,5x13 velg voor reservewiel - liefst Campagnolo natuurlijk maar hoeft niet. Te koop of ruilen tegen S1 Fulvia (zagato) onderdelen.
Re: 5,5x13" velg
Hi Thomas,
Ik kan je er helaas niet aan helpen, maar ben je al weer richting de lage landen verhuist? welkom terug
hartelijke groet,
Jorn
Ik kan je er helaas niet aan helpen, maar ben je al weer richting de lage landen verhuist? welkom terug
hartelijke groet,
Jorn
Hoi Jorn,
Jij zocht toch nog materiaal voor je zagato?
Bel of mail me ff.
Gr, Joop
Jij zocht toch nog materiaal voor je zagato?
Bel of mail me ff.
Gr, Joop
Hee Jorn,
Inderdaad weer Noordwaards getrokken, maar ben bij de Zuiderburen blijven steken - veel gezelliger! (en mooiere weggetjes).
Ik hoop alles goed in Delft en met de Zagato.
Thomas
Inderdaad weer Noordwaards getrokken, maar ben bij de Zuiderburen blijven steken - veel gezelliger! (en mooiere weggetjes).
Ik hoop alles goed in Delft en met de Zagato.
Thomas
Re: 5,5x13
Gevonden Thomas? Ik moet er zelf ook nog een hebben. Houd me aanbevolen voor nog eentje.
Beauties! Even mijn italiaans oefenen en hem bellen (geen email zag ik). Maar dan houd ik mijn probleem: ik wil een reserve wiel. Als ik deze zou hebben zou ik weer 4 cromodora's als reserve hebben. Ook weer niet de bedoeling. Maar ik ga dit zeker even proberen.
Hoi Thomas,
Kijk even op Marktplaats met als zoekterm "flavia" daar staat een Cromodora, mischien ist wat?
Jasper.
Kijk even op Marktplaats met als zoekterm "flavia" daar staat een Cromodora, mischien ist wat?
Jasper.