Na alle jaren begint mijn nog originele benzinepomp in mijn Flavia coupe 1500 wat problemen te geven.
Weet iemand een type pomp wat nieuw te krijgen is en in te bouwen is in een Flavia?
Verder wil ik dit jaar de schokbrekers vervangen. Er zijn echter verschillende prijzen te vinden op internet maar die verschillen nogal. Wat is een goed fabrikaat/adres en wat mogen ze (per stuk) kosten voor een normaal goede kwaliteit?
Met vriendelijke groet,
Lucas Agema
benzinepomp flavia / schokbrekers
Re: benzinepomp flavia / schokbrekers
Dag Lucas,
da's weer even geleden,hé.
In antwoord op jouw vraag m.b.t. de benzinepomp kan je eens kijken op volgende website: http://www.facet-purolator.com. Met de juiste specificatiegegevens moet hier een passende te vinden zijn.
Met vriendelijke groet,
Gunther
da's weer even geleden,hé.
In antwoord op jouw vraag m.b.t. de benzinepomp kan je eens kijken op volgende website: http://www.facet-purolator.com. Met de juiste specificatiegegevens moet hier een passende te vinden zijn.
Met vriendelijke groet,
Gunther
Lucas,
In België is volgende firma o.a. verdeler van dit merk:
A.M.I.F nv Alle motoren- en industriële filters & afscheiders
Smallandlaan 5
2660 Hoboken
Tel. 0032 3 828 48 00 Fax 0032 3 825 30 56 E-mail: sales@amif.be
groet, Gunther
In België is volgende firma o.a. verdeler van dit merk:
A.M.I.F nv Alle motoren- en industriële filters & afscheiders
Smallandlaan 5
2660 Hoboken
Tel. 0032 3 828 48 00 Fax 0032 3 825 30 56 E-mail: sales@amif.be
groet, Gunther
Gunther,
Zeker al weer even geleden.
Super bedankt voor de info. Ze voeren een model wat exact de vorm van het oude pompje is. Nu nog even de juiste gegevens van het oude pompje halen en dan moet het lukken.
Groet,
Lucas
Zeker al weer even geleden.
Super bedankt voor de info. Ze voeren een model wat exact de vorm van het oude pompje is. Nu nog even de juiste gegevens van het oude pompje halen en dan moet het lukken.
Groet,
Lucas