Wat vinden jullie hiervan:
http://www.914parts.nl/index.php?cont=autos&car=914_007
Wordt ook op marktplaats.nl aangeboden.
Zou hij zijn ingeruild voor een 914? Neeeee toch!
Ferdinand
Fulvia S1 me Fiva/ Fehac papieren op marktplaats.nl
Re: Fulvia S1 me Fiva/ Fehac papieren op marktplaats.nl
Ik ken de auto en de eigenaar en heb indertijd bemiddeld bij de aankoop van de twee 1200 coupe's. De eigenaar had indertijd een 914. Door verandering van de leeftijdsgrens bij de Tulp kon hij daarmee niet meer inschrijven. Hij heeft toen de twee Fulvietta's gekocht waarvan 1 is gerestaureerd. De andere is loop of sloop. De carosserie is gedaan bij Livio in Trieste. Die levert goed werk. Het was geen absolute bare metal restauratie. Niks mis mee maar je kunt wat nieuwe plekjes verwachten bij dagelijks gebruik het jaar door. Eigenaar stopt met rally rijden. De 914 is al verkocht. De Fulvia's nog niet.
De motor is gebouwd door Peter Gerrish en zwaar opgevoerd. Gaat als de brandweer maar minder geschikt voor in de stad. Je moet met dat soort motoren willen en vooral kunnen rijden.
De motor is gebouwd door Peter Gerrish en zwaar opgevoerd. Gaat als de brandweer maar minder geschikt voor in de stad. Je moet met dat soort motoren willen en vooral kunnen rijden.
Re: Fulvia S1 me Fiva/ Fehac papieren op marktplaats.nl
Op de snelweg was hij snel weg toen ik een keer met hem opreed,er zit wel pit in.