Lancia Fulvia 1.3S 1975 te koop

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Ard

Lancia Fulvia 1.3S 1975 te koop

Unread post by Ard »

Hallo,

Na 2 jaar in een Fulvia gereden te hebben, heb ik besloten om toch maar met mijn ander merk verder te gaan...

Daarom te koop:

Lancia Fulvia 1.3S Rallye
Bouwjaar: 1975
kenteken: LN-96-ZX
APK tot en met: 08-11-2007

Auto heeft Stilauto velgen eronder, bumper zitten er los bij, zitten er niet op.

Er moet nog het één en ander aan de auto gebeuren:

Grote roestplek in de linkerdeur, ben bang dat hier niet veel meer onderzit...
Bekleding van beide stoelen is kapot
Linkerknipperlichtglaasje op spatbord is kapot

Dorpels en voorfront zijn 2 jaar geleden gelast.

Vraagprijs 2000 euro

Mail anders even voor foto's, want op het forum weet ik niet hoe ik ze moet plaatsen...
Joop

Re: Lancia Fulvia 1.3S 1975 te koop

Unread post by Joop »

He Ard wat lees ik nou......doe je hem weg....waarom ? en met welke auto ga je dan verder?

Gr, Joop
Ard

Unread post by Ard »

Ja Joop sniksnik,

Het is net iets te veel voor een studentje, ik heb er weer een Morris Minor bijgekocht. Met dit merk ben ik opgegroeid, mijn ouders hebben er ook nog een paar, dus grote kans dat ik hier later mee verder ga...

Nu moet er gewoon iets weg en aangezien ik het minst met de Fulvia heb, deze heeft de minst emotionele waarde voor mij... dat neemt niet weg dat er nooit meer één komt, ik zal het forum gewoon blijven volgen, marktplaats nog altijd in de gaten gaan houden en wie weet dat er over een paar jaar er weer één voor de deur staat.

Wel wil ik er ongeveer 2000 euro voor hebben, anders dan bouw ik een heel mooi schuurtje waar hij over 10 jaar weer uitrolt ;)
Joop

Unread post by Joop »

Bouw er dan een mooi houten schuurtje om...-:) dan heb je er alvast 1ntje over 10 jaar.

Gr, Joop

Ps. pas je dan nu ook je Hyves pagina aan met een foto van de Minor -:)
Ard

Unread post by Ard »

Ik heb hem is even op de achtergrond gezet, ik zal vanaf nu braaf elke maand, om en om wisselen: Lancia - Morris - Lancia - Morris - Lancia - Morris... ;)
Post Reply

Return to “NL86 Fulvia, Flavia, Flaminia te koop / gevraagd”