motor 1.6
motor 1.6
te koop 1.6 motor 2e serie ,gereviseerd in 1997 en gebruikt aleen om af en to en zgato competizione in beveging te brengen dus km 100 na compleet revisie, nota anveiser.
de motor heeft solex 32 met iets kappot die well te krijgen is, of heb ik solex 42 maar die moet gerewiseerd worden.
De motor is in hoofddorp te zien , moet weg ivm anschaaf van 2 eerste serie motoren doesruimte probleem.
Giorgio Cazzato 0653811942
de motor heeft solex 32 met iets kappot die well te krijgen is, of heb ik solex 42 maar die moet gerewiseerd worden.
De motor is in hoofddorp te zien , moet weg ivm anschaaf van 2 eerste serie motoren doesruimte probleem.
Giorgio Cazzato 0653811942
Re: motor 1.6
3500 euro, met ook en groote oil carter ( fanalone ) ansluiting naar de back for 1.3 back plus ansluiting 1.6 appart megeleverd.
hallo giorgio is het blok met onsteking ,startmotor .dynamo etc of alleen een los blok
Erg schappelijke prijs, Giorgio! Ik ga er van uit dat ie binnen een paar dagen weg is! Ik heb er zelf even zes, dus deze beurt sla ik over. Ik hoop dat ie in Nederland blijft!!
Joop, ik heb natuurlijk ook blokken te koop, maar niet een gereviseerde voor dat bedrag. Dus als je er een wilt, koop die van giorgio!! Ik heb van zijn blok toevallig ook nog de revisierekening gezien. Dus ik neem aan dat er iemand in Huize Cazzato is die vindt dat er opgeruimd moet worden. "Twee nieuwe erin, dan die ouwe eruit". Anders zou ie hem lekker houden.
En over die zes die ik had. Dat zijn er sinds vandaag nog 5. Een aantal blokken zitten in auto's en deze in mijn eerste Fulvia, de hf1600s2. Vandaag gewassen en afgeleverd omdat ie verkocht is. Maar: nog in Nederland. Welliswaar voor internationale rallyes aangeschaft, maar nog in het vizier!
Gr.Peter
En over die zes die ik had. Dat zijn er sinds vandaag nog 5. Een aantal blokken zitten in auto's en deze in mijn eerste Fulvia, de hf1600s2. Vandaag gewassen en afgeleverd omdat ie verkocht is. Maar: nog in Nederland. Welliswaar voor internationale rallyes aangeschaft, maar nog in het vizier!
Gr.Peter
peter, heb jij dan een niet gereviseerde blok te koop en wat kost die dan.
grt john
grt john