2008-2009 Navteq CD
2008-2009 Navteq CD
Iemand al in het bezit van de net uitgebrachte navigatie Navteq Benelux CD Rom 2008-2009? Zo ja, is het de moeite waard om te upgraden van de 2007-2008 versie (upgrade van het Connect bijv.)?
Re: 2008-2009 Navteq CD
Hoi Derk,
neem even contact op met Rino, die weet wel raad.
Groeten,
Hans
neem even contact op met Rino, die weet wel raad.
Groeten,
Hans
Ja hoor Hans, ik heb naar aanleiding van Derk zijn opmerking intiatief genomen.
-
dag reno.kan je soms aan een copy van de recentste uitgave van europa geraken voor me.je zegt maar hoeveel het moet kosten.ik zou het tof vinden van je.
mvg julien
dekock-goethals@telenet.be
mvg julien
dekock-goethals@telenet.be
Beste Rino,
Sinds zaterdag mag ik mij eigenaar noemen van een Thesis JTD van 2002 in donkerblauw metallic met prachtig Poltrona Frau leder. Helaas zitten er geen navigatie CD's bij. Ik zit erg verlegen om de Benelux en Duitsland versie, en op termijn ook de Italie variant. Kun jij mij aan een kopie helpen hiervan?, uiteraard tegen betaling. Ik zie je bericht met grote belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Guido Bieleveldt
pakelaan@hotmail.com
Sinds zaterdag mag ik mij eigenaar noemen van een Thesis JTD van 2002 in donkerblauw metallic met prachtig Poltrona Frau leder. Helaas zitten er geen navigatie CD's bij. Ik zit erg verlegen om de Benelux en Duitsland versie, en op termijn ook de Italie variant. Kun jij mij aan een kopie helpen hiervan?, uiteraard tegen betaling. Ik zie je bericht met grote belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Guido Bieleveldt
pakelaan@hotmail.com