Ben inderdaad niet ontevreden over mijn dealer. Ik heb mijn Thesis bijna een jaar geleden bij van Asselt& Kuhn in Naarden gekocht. Had toch een paar ( al gauw kostbare) reparaties in de zes maanden garantie periode. Die zijn allemaal zonder voorbehoud prima uitgevoerd. Sindsdien gelukkig weinig bijzonderheden gehad. Op het moment weigert alleen de programmering en het automatisch naar achteren schuiven van de bestuurdersstoel. Denk niet dat het een kwestie van een zekeringetje is, want de stoel laat zich overigens wel gewoon met de knopjes bedienen.
Nog even iets over de genoemde dealer; er staat eenThesis 3.0L/ V6, Emblema (met schuifdak/zonnepaneel!) met 'lichte achterschade' , voor een schandalig lage prijs.( 9500 Euro!; dan moet de kofferbak er toch haast wel afgevallen zijn.)
Grt. Julian
service
Re: service
PS
Rino, ik zou de Thesis-rijder absoluut willen beschrijven als aardige en stijlvolle mensen.....; yep, daar kan ik best mee leven.
Grt. Julian
Rino, ik zou de Thesis-rijder absoluut willen beschrijven als aardige en stijlvolle mensen.....; yep, daar kan ik best mee leven.
Grt. Julian
ja, deze thesis heb ik gekocht, de schade was een achter bumper en er zat geen apk op
de auto is al apk goed gekeurd inmiddels, een veer links achter was stuk. toen de beide veren vervangen.
op de sloop een nieuwe achter bumper gevonden voor 150 euro ????
en morgen word de auto gespoten, en dan rij ik in een mooie thesis
groeten jans
de auto is al apk goed gekeurd inmiddels, een veer links achter was stuk. toen de beide veren vervangen.
op de sloop een nieuwe achter bumper gevonden voor 150 euro ????
en morgen word de auto gespoten, en dan rij ik in een mooie thesis
groeten jans
Proficiat!
Lijkt mij dat je hoe dan ook een goede deal hebt gesloten. Voor dat geld en de betrekkelijk geringe herstelkosten kun je je niet een erge buil vallen. Ik wens je vele jaren rijplezier!
Groeten,
Julian
Lijkt mij dat je hoe dan ook een goede deal hebt gesloten. Voor dat geld en de betrekkelijk geringe herstelkosten kun je je niet een erge buil vallen. Ik wens je vele jaren rijplezier!
Groeten,
Julian
HOI Jans,
De veren zijn onderdeel van de veiligheid van de thesis en zouden! onder lancia garantie vervangen MOETEN worden vraag met klem hierna ,zie duits forum (Berlina) Laat hier even weten wat de uitkomst voor je wordt,lijkt de goedkoopste thesis van NL maar toch.
MVG
Eric
De veren zijn onderdeel van de veiligheid van de thesis en zouden! onder lancia garantie vervangen MOETEN worden vraag met klem hierna ,zie duits forum (Berlina) Laat hier even weten wat de uitkomst voor je wordt,lijkt de goedkoopste thesis van NL maar toch.
MVG
Eric