Lancia Club's in België???
Lancia Club's in België???
Kan er iemand mij vertellen welke Lancia Club's er zijn in België behalve Lancia Club Belgio???
Ik zoek er eentje waar ik met mijn Thema in kan, aangezien LCB geen wagens toelaat die gebouwd zijn na de Beta... Nergens een Lancia Club in België of voor Italiaanse modernere wagens???
Ik zoek er eentje waar ik met mijn Thema in kan, aangezien LCB geen wagens toelaat die gebouwd zijn na de Beta... Nergens een Lancia Club in België of voor Italiaanse modernere wagens???
Re: Lancia Club's in België???
Idem hier. Heb net een Lancia Thema aangekocht en zou deze graag volledig willen renoveren. Echter bitter weinig informatie te vinden op het net voor de Thema.
Ik zou zeggen; neem je kans waar en wees de eerste die een Lancia (Thema) club opricht! 

Lancialover schreef:
>
> Ik zou zeggen; neem je kans waar en wees de eerste die een
> Lancia (Thema) club opricht!
Da's eigenlijk nog geen zo'n slecht gedacht, maar ik denk dat de Thema alleen een beetje weinig kansen zal hebben, eerder alle modellen toelaten...
>
> Ik zou zeggen; neem je kans waar en wees de eerste die een
> Lancia (Thema) club opricht!

Da's eigenlijk nog geen zo'n slecht gedacht, maar ik denk dat de Thema alleen een beetje weinig kansen zal hebben, eerder alle modellen toelaten...
Toch lijkt mij dat er wel een kans bestaat voor een Thema club, maar dan misschien niet alleen Belgisch. Kijk maar eens op dit forum, volgens mij is het Thema gedeelte hier het meest actief (lees: het minst uitgestorven...)
Ik vind, als je een Lancia-club opricht, je alle modellen moet toelaten
Het gaat tenslotte over het merk LANCIA ........als je je beperkt tot 1 model, ga je niet veel Lancisti vinden..
zie ook Alfa-club, Ferrari-club,.......in een club moet iedereen welkom kunnen zijn, zelfs andere Italiaanse wagens-rijders, kwestie van solidair te zijn.....
Het gaat tenslotte over het merk LANCIA ........als je je beperkt tot 1 model, ga je niet veel Lancisti vinden..
zie ook Alfa-club, Ferrari-club,.......in een club moet iedereen welkom kunnen zijn, zelfs andere Italiaanse wagens-rijders, kwestie van solidair te zijn.....
Maar er is toch al een Lancia club in België !
Is die niet goed, of wat scheelt er aan ?
Ben zelf geen lid, maar wilde dit toch even laten weten.
Is die niet goed, of wat scheelt er aan ?
Ben zelf geen lid, maar wilde dit toch even laten weten.
vxbob schreef:
>
> Maar er is toch al een Lancia club in België !
> Is die niet goed, of wat scheelt er aan ?
> Ben zelf geen lid, maar wilde dit toch even laten weten.
Je kan er maar in als je met een Lancia rijdt tot 1980 dus de Beta mag er nog in maar verder niets meer!
En dan nog, toen ik m'n Beta nog had heb ik er verschillende keren naar gemaild om me lid te maken maar verder nooit meer iets van gehoord!
>
> Maar er is toch al een Lancia club in België !
> Is die niet goed, of wat scheelt er aan ?
> Ben zelf geen lid, maar wilde dit toch even laten weten.
Je kan er maar in als je met een Lancia rijdt tot 1980 dus de Beta mag er nog in maar verder niets meer!
En dan nog, toen ik m'n Beta nog had heb ik er verschillende keren naar gemaild om me lid te maken maar verder nooit meer iets van gehoord!
Heeft de Belgische Lancia club misschien een ietsje te elitaire etikette opkleven ?
Het merendeel van Lancia-bezitters die hun handen nauwelijks vuil maken ?
In dat geval voel ik me er op voorhand al niet thuis.
Of heb ik het fout ?
Het merendeel van Lancia-bezitters die hun handen nauwelijks vuil maken ?
In dat geval voel ik me er op voorhand al niet thuis.
Of heb ik het fout ?