Hallo kapparijders.
Heb eigenlijk een paar vragen:
Mijn stabilisatorstang bonkt al een hele tijd aan de linkerkant, dus ging net even voelen en kwam erachter dat er speling in zit als je hem naar boven en beneden duwt bij het bevestigingspunt.
Hij zit gewoon vast dus daar kan het niet aan liggen. Kan het zijn dat de lagers versleten zijn.
Ik weet dat het 1 geheel is maar is dat kleine gedeelte met dat rubbertje niet los te krijgen (immitatie ofzo?)
Voelde ook even aan de aandrijfas en daar zit ook een klein beetje speling in. Aan de rechterkant niet.
Er is links wel een andere as ingegaan nadat ik een middenberm had gepakt.
Kan die speling kwaad?
alvast bedankt,
Percy
bonken stabilisatorstang
Re: bonken stabilisatorstang
Percy, als je de zoekfunctie gebruikt van dit forum (keyword: stabilisatorstang) krijg je heel veel onderwerpen over de "stabilisatorstang" gerelateerde problemen.
(ook van jezelf in het verleden...
Rij je er al zolang mee? 
-
Als ik jou was zou ik de gehele "voortrein" even op de brug door een expert laten bekijken.
Groet,
Space
(ook van jezelf in het verleden...

-
Als ik jou was zou ik de gehele "voortrein" even op de brug door een expert laten bekijken.
Groet,
Space
Re: bonken stabilisatorstang
Ja dank je. Klopt was het al weer vergeten dat ik in het verleden ook al had gevraagd. Rij er al een aantal jaar mee maar wordt erger. Ik vrees dat ik toch de hel stang moet vervangen