Afstandbediening Kappa; wie heeft een vervangende zender?

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
M.J. Evers

Afstandbediening Kappa; wie heeft een vervangende zender?

Unread post by M.J. Evers »

Onze afstandbediening van alarm, startonderbreking en cv heeft zijn beste tijd gehad. Hij valt bijna uit elkaar. Ik heb al mijn best gedaan om er een nieuw bedieningsknopje op te plakken en dat werkt deels. Veelal is 10x drukken voldoende om een reactie van de auto te krijgen. Voor de rest gaat het alarm telkens af.
Het batterijtje is tiptop in orde dus daar ligt het niet aan. De dealer kan niets van een AB vinden, ja wel alles dat in de auto zit, maar niet het zendertje. Wie herkent de AB van de foto, heeft er eentje liggen en zou die aan mij willen overdoen? Het gele knopje met opbouw eromheen was ooit een verzonken rubberen knopje, rond van vorm.

Image
Image
aldo

Re: Afstandbediening Kappa; wie heeft een vervangende zender?

Unread post by aldo »

perme e possibile un afstandbediening universale limpotante che posono tramettere il codice.
Stasiu

Unread post by Stasiu »

Probeer het eens via autoshop Fortuin in de Weimarstaat in Den Haag. Die kunnen vrijwel alle ab-problemen oplossen. De meeste alarmsystemen in de Kappa zijn door de importeur ingebouwd en dus gangbare universele. In mijn oude Kappa had ik een Texalarm zitten.

Nu in mijn huidige Kappa godzijdank geen alarm meer!

Groet
Stasiu
thomas delahaye

Unread post by thomas delahaye »

hallo,

weet u al wat meer of e vervanging verkrijgbaar is?
ik heb de afstandbediening ook kapot en heb t printplaatje nu los in de middenconsole ligge haha
maar t liefst had ik ook graag vervanging

met vriendelijke groet,

thomas delahaye
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”