verlichting asbak
verlichting asbak
Wie kan mij zeggen hoe ik de verlichting in mijn asbak en sigarettenaansteker van mijn Kappa kan herstellen. Hoe kom ik daar bij?
Re: verlichting asbak
Je moet de middenconsole verwijderen, dan kun je er eenvoudig bij.
http://lanciakappa.extra.hu/szerviz/tun ... belso.html
Hier kun je zien hoe.
Succes!
http://lanciakappa.extra.hu/szerviz/tun ... belso.html
Hier kun je zien hoe.
Succes!
He Bas
Thanx! Die foto's maken het werk een stuk makkelijker. Je ziet precies waar alles zit.
Thanx! Die foto's maken het werk een stuk makkelijker. Je ziet precies waar alles zit.
Begrijp er geen bal van wat er staat maar de foto's zijn zeer duidelijk. Maar waar ik benieuwd naar ben: waar haal je die mooie middenconsole vandaan?
Vandaag volgens het schema van de foto's alles los gehaald ( Kappa sedan '95). Alle lichtjes vernieuwd. Nog geen uurtje werk en alles zit weer op z'n plek. Peace of cake..
Andermaal thanx Bas voor de tip
Andermaal thanx Bas voor de tip
Graag gedaan Louis, ik weet hoe fijn het is om hier op het forum een tip te vinden die een hoop ergenis bespraart.
Mag ik vragen waar jij je nieuwe lampjes hebt gekocht? Kon je de lampjes gewoon los trekken van de houdertjes? Ik heb namelijk ook een aantal kapotte, waaronder het asbakje
P.S. Dit weekend glimmende console erin gezet. Kan ik iedereen aanraden, echt een verfraaing!
Groet,
Bas
Mag ik vragen waar jij je nieuwe lampjes hebt gekocht? Kon je de lampjes gewoon los trekken van de houdertjes? Ik heb namelijk ook een aantal kapotte, waaronder het asbakje

P.S. Dit weekend glimmende console erin gezet. Kan ik iedereen aanraden, echt een verfraaing!
Groet,
Bas
De nieuwe lampjes heb ik gewoon gekocht bij een autoshop/materialen ( je moet wel een beetje een goede nemen). Het zijn universele lampjes. Ze hebben mij 0,95 eurocent per stuk gekost. Je trekt ze uit de houdertjes ( beetje kracht zetten) en je drukt ze er ook zo weer in. Bij het asbakje zit er een groen hoesje over het lampje. Die moet weer terug op het nieuwe lampje. Het aanstekerlampje is een beetje gepriegel maar ook die kan er uit. Zit naast de aanstekerhuls. De verlichting is nu weer optimaal. Oude lampjes geven dus ook uiteindelijk minder licht af. En bij zo'n glimmende console hoort natuurlijk knap licht!
Ah kijk dat dacht ik al, ik wilde alleen niet lomp trekken en iets stuk maken! Ik ga ook op zoek ernaar. Dank je wel!
Groeten,
Bas
Groeten,
Bas